Beste
Ik had een vraag ivm met een erfenis bij een schijnhuwelijk.
Mijn papa had een schijnhuwelijk met een Belgische dame, hierbij had ze 1 kind. ( was nodig om hier te verblijven.)
Hierna is hij gescheiden en is hij getrouwd met mijn mama. ( Hij heeft nu 3 kinderen, alle 3 aan het werken.)
Zijn eerste kind, uit zijn eerste huwelijk ziet/hoort hij nooit. Na de scheiding kreeg hij financieel hulp van mijn papa. Zelfs op zijn 20 kreeg hij nog geld voor zijn studies, terwijl hij hem maar 1 of 2 keer per jaar belde (zelfs niet zag). Vanaf hij begon te werken was er geen contact meer, volledig niets, we zien hem niet en horen hem niet.
Nu, ik ga eerlijk zijn, wij hadden het zelf financieel moeilijk, echt moeilijk, vanaf 0 beginnen, huis kopen, kinderen opvoeden. Mijn pa werkt 7/7 (nog steeds) om toe te komen. Mijn mama koopte niets voor haar eigen omdat we tekort hadden.
Mijn papa zat nu met de vraag, hoe kan hij ervoor zorgen dat hij niets van zijn erfenis krijgt. Wat kan hij hierbij doen? Hij wilt zelfs dat hij nietmeer onder zijn naam komt te staan.
En verder, hij staat ook geregistreerd in Turkije, er staat dat hij 4 kinderen heeft een idee hoe we dit daar ook kunnen oplossen?
Alvast bedankt!