Ik probeer een lang verhaal kort te houden...
Mijn echtgenoot en ik zijn aan het scheiden en feitelijk gescheiden sinds september 2010.(op grond van onherstelbare ontwrichting na een gruwelijke zelfmoordpoging)
Ik heb verschillende malen klacht moeten indienen omdat hij mij en de kinderen niet met rust liet. Hij is me ook regelmatig gevolgd en heeft me meerdere keren bedreigd. Mijn email account moet ook enkele maanden geleden gekraakt zijn, want een bijlage van een confidentiele mail tussen mij en mijn advocate had hij plots in zijn bezit (hij heeft het me laten zien). Hij kwam aan een heleboel informatie over mij die hij enkel via mail kon kennen. Hij wist ook waar ik me wanneer bevond, hoe laat ik vertrok en hoe laat ik thuiskwam.
Hij spuwde in mijn gezicht toen ik onze jongste op de arm had en de puberdochter naast me stond. Zo zijn er dus ettelijke voorvallen maar de laatste klacht dateert van 3 januari. Ondertussen zijn er nog verschillende voorvallen geweest maar hiervoor heb ik geen klacht meer ingediend omdat ik het gevoel had dat het toch allemaal niets uithaalde. Ik ben dan ook nog zelfstandig en die politie-interventies voor de deur hebben mijn zaak ook zeker geen goed gedaan.
Dus heb ik geprobeerd het allemaal gewoon te negeren en enkel zakelijk vriendelijk te zijn als het over het contact met de jongste gaat (de 2 oudsten willen niet naar hem toe)
Nu kreeg ik gisteren telefoon van de politie omdat hij tegen mij een klacht heeft ingediend wegens lasterlijke aangifte.
Wat moet ik hier nu mee? Wat houdt dit in? Ik heb wel een aantal zaken tegen hem (mails, sms'n, zelfs een filmpje ) maar moet ik dit nu allemaal meenemen als ik morgen naar het politiekantoor ga?
Bij voorbaat dank voor mogelijke tips