overvallen in bankkantoor

barbario
Topic Starter

overvallen in bankkantoor

#1 , 21 mei 2011 10:37

Mijn oma is laatst overvallen in een bankkantoor. Niet met grove middelen, wel met een list (code waarschijnlijk via een kleine camera bemachtigd en terwijl haar kaart er nog in zat en ze aangesproken werd door iemand achter haar, heeft een partner in crime vliegensvlug haar daglimiet geplunderd).
De bank komt hier niet in tussen. :? :?
Maar nu komt mijn vraag. De camera's waren op dat moment buiten werking, dus juridisch zal ze ook niet geholpen kunnen worden. Kan het zomaar dat ze daar geen vergoeding voor kan krijgen?
Bedankt alvast.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 mei 2011 12:26

Is er politie bijgeweest en werd PV opgesteld?

barbario
Topic Starter

#3 , 21 mei 2011 13:47

Ja, onmiddellijk erna.

Reclame

Franciscus

#4 , 21 mei 2011 15:11

Is politie in bank gaan kijken of cameraatje gebruikt werd ....ik denk eerder dat het kijken geweest zal zijn afleiding van betrokkene.
In elk geval ook de camerabeelden van bank laten opvragen ALS ze er al een camera hebben hangen.

mava105

#5 , 21 mei 2011 15:49

In elk geval ook de camerabeelden van bank laten opvragen ALS ze er al een camera hebben hangen.
Poster schreef al dat de camera's buiten werking waren.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”