Hallo.
Ik ben recent verhuisd, en heb bij het bestellen van een produkt via het internet perongeluk niet op tijd gezien dat bij het betreffende bedrijf mijn oude adres nog geregistreerd stond.
Nu gaat het bij dat oude adres om een duplexwoning, waar mijn zusje beneden woont. Zoals dat wel meer gaat met verhuizingen komt sommige post nog op het oude adres aan. De nieuwe bewoner weet dat mijn zusje beneden woont en stopt daarom die post in haar brievenbus.
Nu is dat pakket gek genoeg niet bij haar aangeboden door deze meneer. Hij beweert per sms aan mij dat hij het pakket heeft retour gezonden. (ik had een briefje in zijn bus gedaan omdat hij niet thuis was) Nu 3 weken later is het betreffende pakket nog steeds niet aangekomen op het retouradres. In zijn sms had hij laten weten dat ik hem altijd op dat nummer zou kunnen bereiken als er nog vragen waren. Hij reageert helemaal niet op dat nummer. Niet op sms en niet als ik bel.
Ik begin te vermoeden dat hij het pakket helemaal niet terug heeft gestuurd. Wat kan ik doen?