Hoe bedoel je?Dat PV nummers verschillen?En heb je verwezen naar uw PV
Beide PV nr aan uw verzekering doorgeven.
Ja denk dat het al doorgegeven is aan verzekering.
Hoe bedoel je?Dat PV nummers verschillen?En heb je verwezen naar uw PV
Dat zal verzekering wel doen ,denk ik?En heb je verwezen naar uw PV
Ja, denk dat het al doorgegeven is aan verzekering.
Denk jij persoonlijk dat tegenpartij sterk staat ?
Mijn voordelen :
- Zogezegde aanrijding is gebeurd in straat waar ik woon, dus zou nogal dom zijn om vluchtmisdrijf te plegen.
- Heb oniumverzekering ,dus nog een punt om geen vluchtmisdrijf te plegen.
- Schade aan mijn auto is vastgesteld door politie en de sporen hiervan zijn opgenomen.
- Ben direct naar politie geweest en heb daar ook het hele verhaal gedaan , wat tegenpartij vermoedelijk niet gedaan heeft (schade aan mijn auto door zijn agressiviteit).
Hun voordelen:
- een zogezegde getuige die nummerplaat heeft kunnen noteren of persoon die enkel een momentopname heeft gezien.
Maar er zijn toch nergens opzettelijke slagen en verwondingen op personen toegebracht, enkel op mijn auto.Verzekering doet NIETS van doorgeven of verwijzen dat is hun taak niet uw autoverzekering gaat over de schade aan uw auto maar gaat NIET over opzettelijke slagen en verwondingen met een voertuig......... gezien uw pv NIET bij uw autoverzekering enige aktie zal laten gebeuren...
Bedankt dat je blijft antwoorden , apprecieer dit enorm!U hebt hem aangereden ..... bij een ongeval is dat onopzettelijke slagen en verwondingen.
Indien tegenpartij of openbaar ministerie dit echter heeft omschreven of zal kwalificeren als opzettelijke dus vanaf (poging opzettelijke slagen) tot doodslag kan dat nog altijd.
U zelf hebt al een PV wegens opzettelijke schade of opzettelijke vernielingen ..... het ene is politierechtbank het andere is correctioneel.
Uw autoverzekering dekt de schade aan uw auto in geval van een ongeval (ONOPZETTELIJKE SCHADE OF VERWONDINGEN)
Ik wil alleen maar zeggen dat het parket omdat er mogelijk 'verkeersagressie' is EN de tegenpartij met een totaal ander verhaal komt u wel moet oppassen.
PS ik had misschien iets duidelijker moeten zijn maar nogmaals een autoverzekering gaat over ONOPZETTELIJKE SLAGEN EN VERWONDINGEN.
Een autoverzekering gaat dus niets doen aan OPZETTELIJKE FEITEN mocht het een ander scenario worden (met alle gevolgen van dien)....
Zelfde dag wel , maar dus op een politiekantoor dat een 20 minuten verder ligt van de feiten, wat onlogisch is als je aangereden wordt met vluchtmisrijf.Tegenpartij was niet op de hoogte van uw aangifte???
Tegenpartij is dus pas nadat u
1- aangifte van agressie hebt gedaan met schade aan uw wagen
2- u gehoord werd in hun dossier ( via kantschrift naar uw lokale politie).
3- zij dan ondertussen ook gehoord werden in dossier agressie???
Hoop dat deze getuige goed ondervraagd is geweest en het kan natuurlijk ook dat 'getuige' maar een flits van situatie heeft gezien .Bij einde van het strafonderzoek kan uw advocaat copie vragen van de PV en inzage krijgen ter griffie, u als verdachte /slachtoffer ook.
Een van de problemen gaat de zogenaamde getuige zijn.....