Valse aangift voor zedenfeiten op minderjarige

Bunnyrabit
Topic Starter

Valse aangift voor zedenfeiten op minderjarige

#1 , 20 jun 2012 14:33

Lang verhaal kort, mijn ex is na de breuk een lastercampagne tegen mij gestart waarin ze mij zo zwart mogelijk probeert te maken. We hadden, dacht ik, altijd een normale relatie tot ze mij uit het niets van alles is beginnen verwijten. Eerst was dit enkel tegen mij, later ook tegen vrienden, familie, enz... Wanneer dit blijkbaar nog niet volstond is ze dus ook (verzonnen) klachten beginnen indienen bij de politie. Ik ben dus al verhoord geweest voor belaging, bedrieglijke verberging en hacking. Dit allemaal op basis van een volledig nonensverhaal dat ze daar is gaan vertellen. Hier maakte ik me niet zo veel zorgen over.

Maar nu... krijg ik dus een uitnodiging tot verhoor voor zedenfeiten gepleegd op de persoon van haar en haar zoontje. Nu ben ik er dus niet meer zo gerust in. Ik heb uiteraard haar zoontje op geen enkele manier mishandeld of op foute manier aangeraakt. Maar ik heb dus geen enkel idee wat me te wachten staat, ik ken niets van de procedure en kan me momenteel geen advocaat veroorloven. Kan iemand me aub zeggen wat ik best kan doen of wat me te wachten staat want ik voel me helemaal niet gerust. Help!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 20 jun 2012 17:16

mogelijks heeft u recht op een pro deo advocaat, u kan best eens de wetswinkel of langs het ocmw gaan.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jun 2012 18:52

Uitnodiging vermelde dat u een advocaat kan raadplegen voor verhoor??

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”