grootouders willen voogdij verkrijgen/ strafklacht art 1236b

marsupilami

Re: grootouders willen voogdij verkrijgen/ strafklacht art 1

#16 , 25 jun 2012 13:32

mijn laatste bericht betreffende de zaak van mijn dochter dateert van 12/02/2011... (even ter verduidelijking, had toen gebruikersnaam talitakumi)

Eén jaar en bijna 5 maand later weet ik dit:

De zitting van 03/02/2011 werd uitgesteld naar 9 juni 2012...

Op 8 juni had mijn advocaat op mijn vraag, een vertrouwelijk voorstel gedaan naar de advocaat van zowel mijn ouders als mijn ex, waarin stond dat ik bereid was mijn verweer te staken en al mijn aanspraken te laten vallen voor zover alle partijen alle aanspraken over en weer laten vallen. (ik wilde dat er gewoon een eind aan kwam, was hoogzwanger en de zaak was toch "verloren" wat betreft het terugzien van mijn dochter)

Op 9 juni ben ik naar de jeugdrechtbank geweest (hoogzwanger), was de enige van de "partijen" die blijkbaar aanwezig was in de wachtzaal, wat ik vreemd vond. Iets voor de middag zag ik opeens mijn advocaat voorbij vliegen, ik vroeg haar wat er aan de hand was, of de zitting wel doorging aangezien ik al de ganse morgen zat te wachten en ik blijkbaar de enige aanwezige was...

Ik kreeg te horen "och, ik geloof dat dat wsch weer uitgesteld zal worden, ik zal eventjes gaan zien voor U" Na een uur was ze nog niet terug... Ik ben het dan afgetrapt naar huis.

Enkele dagen later kreeg ik een brief van mijn advocaat waarin stond dat de zaak ter zitting van donderdag 9 juni van de Raadkamer terug naar de bijzondere rol was verwezen...
Ook dat hij een gunstig antwoord had gekregen op mijn voorstel van de advocaat van mijn ouders, wat betrof de advocaat van mijn ex, die was in zwangerschapsverlof dus die ging pas binnen enkele weken kunnen antwoorden. Van zodra hij haar antwoord had ging hij mij daarvan in kennis stellen.

Sindsdien heb ik niks meer gehoord.

In februari heb ik tot 2 keer toe gemaild naar mijn advocaat met de vraag of hij nu al een antwoord had bekomen en hoe de zaken er nu voor stonden.

Tot op heden heb ik hier geen enkel antwoord op gekregen, wat op z'n minst gezegd zeer eigenaardig is.

Deze morgen heb ik gebeld naar de griffie om te vragen of ik dossierinzage kon doen en kopies krijgen van bepaalde stukken terwijl ik daar ben. Daar zeiden ze dat de zaak op de bijzondere rol stond (wat ik al wist) dus ik kon daar kopies laten maken.

Wat ik echter totaal niet begrijp is waarom deze zaak ineens ter zitting van de raadkamer terug naar de bijzondere rol werd verwezen??

De raadkamer is toch correctioneel? Toen ik aan de griffie vroeg wat dit eigenlijk precies betekende dat de zaak op de bijzondere rol stond kreeg ik te horen dat ik dat zelf wel ging zien als ik dossierinzage kwam doen...

Het feit dat ik al zolang niks van niemand meer heb gehoord betreffende deze zaak baart mij grote zorgen. Nog meer het feit dat zelfs mijn advocaat van de aardbol lijkt te zijn verdwenen en zelfs mijn mails niet beantwoordt!

Is er iemand die hier iets van logica in ziet?? Die mij kan zeggen waarom opeens de raadkamer de zaak naar de bijzondere rol verwijst en wat dit betekent??

Ik probeer telefonisch mijn advocaat te bereiken maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”