ik hoop dat ik hier wat meer uitleg en info kan krijgen ivm met dit thema
mijn vrouw heeft namelijk het volgende voor
1j geleden heeft deze haar handen eens niet kunnen thuis houden in geval met verkeersaggresie
zij heeft dit ook toe gegeven en heeft een cursus agresie moeten gaan volgen en heeft 6maan voorwaardelijk gekregen
en hiermee was deze zaak van de baan
nu heeft zich onder tussen het volgende voorgedaan:
mijn vrouw werkt voor een bedrijf die parkeertickets controleerd en zoals iedereen weet is dit niet echt geliefd op straat.
zij is werkzaam op de shop waar de mensen met klachten terecht kunnen.
wat is er nu gebeurd:
een parkeerwachter schrijft een bon uit aan een oudere vrouw deze is vrij beleefd en wandeld weg even later komt ze terug met haar dochter en deze is furieus geworden tegen de wachter.
deze op haar beurt stuurt haar door naar de shop waar mijn vrouw werkt
de dochter stormt de shop binnen en smijt alles naar het hoofd van mijn vrouw deze vraagt hen indien ze niet beschaafd kunnen doen de shop te verlaten.
wat na enige tijd ook gebeurd.
de vrouw en dochter blijven buiten voor de shop staan en bellen de politie ondertussen komt de betrokken parkeerwachter aan en begint de dochter terug furieus te roepen tegen de wachter.
waarop mijn vrouw buiten komt kijken wat er aan de hand is.
de wachter is tegen de dochter bezig terwijl mijn vrouw tegen de moeder haar uitleg aan het doen is
plots wordt de dochter buitenzinnig en vliegt op mijn vrouw af met haar handen naar haar keel de parkeerwachter springt hier tussen en duwt de dochter tegen de muur klem en zegt dat ze haar lost als ze kalmeerd.
dit gebeurd ook en de wachter lost de dochter en moeder en dochter vertrekken.
nu is mijn vrouw en de parkeerwachter bij de politie geroepen
de dochter legt klacht neer tegen mijn vrouw voor slagen en verwondingen
de dochter is naar de dokter geweest en in pv staat GEEN UITERLIJKE TEKEZNEN ZICHTBAAR, HEEFT LAST VAN RUG EN NEK
de parkeerwachter heeft zijn verklaring mogen af leggen maar mijn vrouw niet
politie bleef maar doordrammen dat ze beter niets zei en eerst een advocaat moet raadplegen omdat zij de dader is
nu moet zij volgende week langs gaan bij de politie
wat kunnen wij nu het best doen ?
en welke gevollgen kan dit hebben voor mijn vrouw aangezien ze reeds eens is moeten langs gaan voor dergelijke feiten
het enige verschil is bij het verkeers geval was zij in fout maar nu heeft zij totaal niets gedaan
mvg