Inzage gesloten dossier

Esmeej
Topic Starter

Inzage gesloten dossier

#1 , 22 apr 2013 12:16

Geachten,

heb enkele vraagjes en misschien kunnen jullie me helpen.
enkele jaren terug is mijn zaak met mijn grootvader voorgekomen met onderwerp incest.
mijn moeder, mijn mama haar nicht en ik waren slachtoffer. maar dat van mijn moeder en haar nicht waren verjaard de feiten maar de mijne niet.
mijn vraag is : nu dat dit dossier afgesloten is, kan ik dit nog inzien? moet er toestemming gevraagd worden door de advocaat aan mijn moeder en mijn moeder haar nicht? of kan ik dit zonder mijn moeder en haar nicht hun toestemming? en moet ik hiervoor betalen? en wat moet ik eigenlijk doen om het dossier terug te kunnen inzien? misschien hebben jullie hier geen antwoorden op maar heb het mailadres van mijn advocaat niet meer en telefoneren ligt vrij moeilijk omdat ik enkel een gsm heb. ik ben nu alleenstaande mama en ben werkloos voor de moment. Toen het voor het gerecht kwam was ik nog schoolgaand dus kreeg ik de advocaat eerder als pro deo. de verzekerning van mijn ouders betaalde dit. maar weet niet goed hoe het nu zit eigenlijk.

misschien kunnen jullie me meer antwoorden bieden op mijn vragen, want het internet kan me niet veel hulp bieden.

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JanVates

#2 , 25 apr 2013 10:03

Hier kan je zien of je terug recht hebt op een 'gratis' advocaat.

http://www.advocaat.be/page.aspx?genericid=75" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”