> Wij wonen hier al sinds januari 1986 ! Maar sinds mijnen gebuur in brugpensioen is , en dat al een 5-tal jaar , valt hij ons regelmatig aan met verbale pesterijen ! Zelf is de politie hier eens geweest met 2 wagens omdat mijn jongste dochter , toen 17 jaar , haar lievelings liedje hoorde op TV om 18u 's avonds en de muziek te luid stond ! De politie vond het grappig ; zogezegd geluidsoverlast om 18u ! Het is altijd wat ; de hond die blaft als de bel gaat , de hond die plast in onze tuin , de hond die blaft als ze een luchtballon zien passeren , de mobilhome die op onze grond staat , ik mag volgens hem , onze terras maar afkuisen als hij thuis is , zelf als ik mijn wagen kuis moet ik opletten dat er geen druppel op zijnen wagen valt , die trouwens altijd buiten staat , omdat hij geen garage heeft !! Hij heeft eens letterlijk gezegd dat hij ons hier weg wilt ! Nu is het omdat onze mobilhome op onze grond staat geparkeerd . Ik kreeg 48u om hem te verplaatsen ? Wat ik niet gedaan heb ! Hij heeft GEEN hinder om van zijn parking op de openbare weg te rijden ! Zo gaat dat nu al een tijdje door ! Daar ik diabeet ben heb ik geen deugd van zijn verbale agressie ! Dinsdag , na zijn laatste agressie nog een Hypo-aanval gehad ! Hoe kan ik op een wettelijke manier hem doen stoppen ?
>