Ik heb een 2tal weken geleden onderdelen van een mountainbike gekocht om op te maken , aangezien dit een hobby van mij is. Ik heb deze ook laten zien aan een overbuurman van mij (ik zit op kot en woon daar ook grotendeels).
Vervolgens ontstaat plots een ruzie met hem waarvan ik de oorzaak nog niet weet en staan plots 2 agenten voor mijn deur, ik laat ze binnen en protesteer niet ofzo en ze vertellen mij dat er een vermoeden is van een gestolen fiets, vervolgens maken ze foto's en wordt ik uitgenodigd voor een verhoor. Blijkt dat er een kerel bij mij op kot zit die beweert dat de fiets van hem is.
2 uur later maakt mijn overbuurman lawaai met wat vrienden en ga ik aankloppen of het wat zachter kan, krijg vervolgens een duw waarop ik terugduw en er wederzijdse slagen en verwondingen volgen. Zijn vriendin was overigens bij hem en enkele vrienden , ik heb dus geen getuigen , terwijl hij wel minstens 4 heeft. Hij beweert dat ik eerst geslagen heb.
Ik ben ten einde raad , ik ben student , werk hard voor mijn geld (iedere zomer vakantiewerk) en kan zeker geen dure rechtskosten betalen.
Ik koop wel vaker mountainbikes die ik wat opmaak en heb normaal gezien altijd een bewijs (email), ed. maar dit keer niet aangezien ik deze persoon gewoon had opgebeld en de stukken ben gaan halen. Heb je geen telefoonnummer dan zou je zeggen ? Nee ook dat niet ter overmate van ramp ik heb overlaatst een nieuwe gsm gekocht en de oude dus weggedaan