Verklaringen toevoegen aan een dossier?

bemiddeling
Topic Starter

Verklaringen toevoegen aan een dossier?

#1 , 15 dec 2013 20:55

ik zit momenteel in bemiddeling na een geval van wederzijdse slagen en verwondingen. Ik heb er nooit wakker van gelegen aangezien het gebeurde in een een zaak vol camera's en die beelden in mijn voordeel spreken. Nu heb ik onlangs van mijn justitieassistent vernomen dat er nergens in het dossier sprake is van camerabeelden, ook niet in mijn verklaring. Toen ik dat controleerde bleek dat effectief zo te zijn. Ik heb op elk moment (tegenover de agenten die ter plaatse kwamen, de agent die mijn verklaring afnam) aangehaald dat de camerabeelden in mijn voordeel zijn en ze daarop de waarheid zullen zien,
maar dit is niet schriftelijk in mijn verklaring genoteerd en mij is het niet opgevallen.

De camerabeelden waren voor mij van heel groot belang, want wat anders zelfverdediging was is nu wederzijdse slagen en verwondingen én de tegenpartij probeert ook nog om een iphone met gebarsten scherm en ziekenhuiskosten op mij te verhalen.

Na 5 maand bestaat er geen enkele kans dat ik nog aan die beelden geraak, maar 2 werknemers van de zaak en enkele klanten willen graag een verklaring afleggen. Is dit nog mogelijk als dit dossier reeds in schuldbemiddeling zit?

andere tips zijn ook welkom, want hoe het er nu voor staat eindigt deze zaak heel onrechtvaardig voor mij..

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding