Bewijs??

fluke
Topic Starter

Bewijs??

#1 , 08 jan 2014 15:32

Beste,
Stel: Ex vriendin verkoopt wagen aan louche handelaar(deze is met de noorderzon verdwenen en kan dus niet getuigen),terwijl ik deze nog steeds afbetaalde.
Lening stond op mijn naam( verder afbetaald 2jaar aan een stuk) alsook de factuur.
Ex heeft destijds hoogst waarschijnlijk een wagen(in ruil) van deze handelaar+cash gekregen.
Er is nog steeds een lopend onderzoek.
Tijdens eerste verhoren blijkt dat ex vriendin liegt,ze weet zogezegd niks, over de in ruil gekregen wagen.
Haar man doet alsof zijn neus bloed en heeft daar zogezegd ook geen weet over.
Nu dienst inschrijvingen weet beter, blijkt dat de in ruil gekregen wagen toch op ex haar naam is ingeschreven.
Bijkomend onderzoek: zoek de laatste persoon die de wagen heeft verkocht aan de louche handelaar.
Indien blijkt dat de ruil-auto verkocht is aan de louche handelaar, en zo in het bezit is gekomen van ex, is dit dan sluitend bewijs?
Is er bewijs dat haar man op de hoogte was van deze praktijken en medeplichtig is??(al weet ik zeker dat hij hiervoor gezorgd heeft).

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 jan 2014 17:52

Voertuig stond op uw naam ( factuur)
Op uw naam ingeschreven?
Wat was de reden en wat staat er op papier inzake overeenkomst tussen u en uw ex vriendin inzake gebruik van de wagen.

fluke
Topic Starter

#3 , 09 jan 2014 07:36

voertuig heeft ze destijds op haar naam ingeschreven en mijn schrift vervalst(om zo het roze formulier op haar naam te krijgen).
Na haar vertrek met haar huidige man en de wagen meegenomen te hebben,probeerde ik en mijn advocaat dit onderling te regelen.
Maanden gingen voorbij en we kregen steeds geen antwoord.
Op een dag belt mijn advocaat mij en wenst mij proficiat met de terugname van mijn wagen.
Dit alles zou ik moeten doen hebben met veel geweld(wat dus grove leugens zijn en waar ze geen aangifte heeft van gedaan).
Op papier stond dus geen overeenkomst,daar probeerden we wat te regelen.
Nooit gedacht dat ze zo ziek zou zijn om zulke praktijken toe te passen.En zeker om het feit dat we samen nog een kind hebben.
Die wou ze mij ook nog eens afpakken,wat haar een tijdje toch is gelukt, dit ook met de nodige leugens.

mvg

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”