Burenhinder bomen

Fik
Topic Starter

Burenhinder bomen

#1 , 13 nov 2013 13:06

Betreft burenhinder bomen
Naar aanleiding van de grote hinder die wij ondervinden van de bomen in bijzonder de lork van onze gebuur in de wilsonstraat 41, komt er maar geen oplossing. Dit is in 2007 al is voor de vrederechter geweest, toen werd beslist van de lork niet hoger te laten dan 15 meter en dat de dakgoten 1 x per jaar door mijn gebuur zou gereinigd worden. Nu ondertussen is de lork al bijna 20 meter en hij groeit maar (kan tot 30 à 40 meter hoog worden). Grotere schade en opkuis heb ik ondertussen, vooral van de wortels en er gebeurd niets. Deze schade door de wortels was nog niet in 2007. Vermits er niets gebeurd heb ik een schrijven naar de gemeente gericht (burgemeester) zal nu vrijdag binnen gebracht worden en naar mijn familiale verzekering met foto's, die nu donderdag een antwoord zullen geven, ook heb ik een schrijven naar mijn buurman gericht met foto's. Tot hiertoe na 3 weken nog geen antwoord.
H. Van der Veken
Wilsonstraat 43
2860 Sint Katelijne Waver

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 nov 2013 14:47

Wat staat er juist in het vonnis dat al werd uitgesproken? Kan u dit niet laten uitvoeren?

Gebruiker21

#3 , 13 nov 2013 16:53

Misschien toch wat persoonelijke gegevens weg doen... Is uw buurman het huis met het rieten dak? (Details van google streetview zijn net niet goed genoeg om de huisnummers te kunnen lezen).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

mava105

#4 , 13 nov 2013 19:47

Het kleinere huis, rechts van de villa met rieten dak, is inderdaad nummer 43. Kan dat nog juist lezen op de brievenbus.
Staat die boom ook niet te dicht bij de scheiding?
Ik zou terug naar de rechtbank trekken en de vrederechter vragen die boom gewoon te laten rooien

Fluppe zuutes

#5 , 13 jan 2014 17:38

Voor zover ik heb kunnen zien is de boom afgezaagd/geknot, de stam is nu nog een 2 a 3 meter hoog.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”