Geen zorgen, ik heb al zijn berichten en oproepen genegeerd. Zelfs er vriendelijk op in gaan werkte niet, was te merken uit het verleden. Het enige wat heeft gewerkt was de aangetekende brief.
Nu echter heb ik een antwoord gekregen van zijn advocaat. Deze brief duid dat ik " het recht niet heb " om een aangetekende brief te sturen (??!! ).
Mijn ex heeft schrik dat ik hem zijn kind wil afnemen, terwijl ik net wil gaan voor een mooie gelijke verdeling binnen co-ouderschap. ( Ik denk nog steeds 1st aan mijn kind, ipv aan mezelf ).
Het enige wat ik niet wou is constant lastig gevallen te worden. Ik durfde de deur niet meer open doen, zonder uit het raam te kijken, zo erg was het geworden.
Ik heb geantwoord naar de advocaat dat ik deze brief heb geschreven omdat mijnheer de grenzen niet respecteerde ( dat heeft hij de advocaat er natuurlijk niet bij gezegd

) en dat ik hem niet zijn kind wil afnemen. ect...
De advocaat heeft wel degelijk ingezien dat de brief die ik stuurde niet verkeerd was en dat ik het beste met mijn ex ( puur voor mn kind ) voorheb.
hij laat me nu wel met rust. En dat is goed. Als hij nu de grenzen leert respecteren zal het later hopelijk goed lopen.
bedankt iedereen.