het volgende
het is een bepaalde persoon gelukt om met medewerking van een advocaat een vonnis te misbruiken en een onterechte vordering naar mij te laten uitvoeren door deurwaarder, onterecht waarvan akte.
De werken van de deurwaarder heb ik kunnen latten stopzetten na inschakeling van mijn advocaat. Voor verdere werken door mijn advocaat, in verband met deze zaak zijn de kosten opgelopen tot 1800 euro.
Een onterechte vordering uitvoeren is volgens mij een poging tot oplichting.
Dit onder begeleiding van een advocaat.
Kan ergens begrip opbrengen voor de deurwaarder want hij handelde volgens de documenten die hem werden bezorgd door een advocaat.
Tot heden krijg ik nergens steun van een advocaat die hierop wil reageren.
Allemaal dezelfde uitleg, de zaak zal geseponeerd worden.
Volgens mijn bescheiden mening zijn de advocaat kosten een financieel last geweest en moet schadevergoeding mogelijk zijn.
Zowel de persoon als de advocaat hebben minachting tegenover de rechtbank gepleegd wegens het misbruiken van een gedeeltelijke vonnis, de rest werd weerhouden door hen.
Met deze documenten hebben ze mij proberen geld te doen betalen die niet wettelijk gegrond was.
Het is voor mij een zware mentale strijd geweest die bijna mijn huwelijk deed spaaklopen.
Gelet de redeneringen van advocaten dat ze hier niet willen op reageren doet me terugdenken aan 1930, misschien was toen zoiets wel mogelijk.
Hoe kan ikzelf klacht neerleggen en seponering vermijden.
Voor deze zaak zal ikzelf voordragen als vertegenwoordiger van mijn rechten.
Hoelang mag ik wachten voor klacht neerlegging?