Beste,
Sedert 2 jaar blijft de ex-echtgenoot van mijn vrouw ons bestoken met valse klachten.
Pure pesterijen zodat we onze tijd mogen gaan verspillen op het politiecommissariaat.
Alle kort geding zaken heeft hij reeds verloren en het maatschappelijk onderzoek heeft echt
hard in zijn nadeel gespeeld, met alle frustraties tot gevolg.
Een avond wanneer hij de kinderen kwam terug brengen begon hij op me te slaan terwijl hij
een van de kinderen als schild gebruikte. Ik heb toen gezorgd dat eerst het kind veilig op de grond
terecht kwam, terwijl hij bleef slaan.
Omdat de kinderen nog niet direct binnen waren heb ik de slagen afgeweerd en die persoon op de grond
gewerkt zonder slagen toe te dienen. Mijn vrouw was de politie intussen aan het bellen. Toen ik hem loste om
naar binnen te gaan begon hij weer te slaan waardoor ik weer een klem gebruikt heb.
Op dit moment was er een getuige die zag dat ik hem inderdaad vast had op de grond. Ze had wel het begin niet gezien
en heeft verklaard wat ze gezien had. Ze zegt ook dat ze geen kinderen gezien heeft. De oudste zoon wil niet meer gaan
naar zijn papa omdat er een problematische opvoedingssituatie is. Hij is 11 jaar en heeft alles gezien, en dus ook gezien
hoe het gebeurd is.
Ik werk in de bewaking en vrees dat wanneer ik mijn ID kaart opnieuw zal aanvragen ik daardoor in veiligheidsonderzoek zal geraken.
Wat kan ik het best doen?
Mvg,
Reinoud
Wat kan ik doen?