De ex man van mijn vriendin heeft een straat en contactverbod dit staat ook in een vonnis
Vandaag heeft hij bij mijn vriendin aan de deur gestaan mijn vriendin bewusteloos geslagen waarbij haar voortanden zijn afgebroken zij een blauw oog heeft
tevens heb ik een paar ferme schoppen op mijn hoofd gehad van deze man.
Mijn vriendin is door de ambulance weg gevoerd en een paar dagen niet in staat om te werken mits hij haar met zijn vuist op haar keel heeft geslagen
De politie zei altijd mits deze man in Duitsland woont en werkt is hij niet echt een gevaar
nu heeft er eerst iets terug moeten gebeuren en weer word er gezegd de kans dat hij terug komt is klein.
hij lapt het contact verbod en het straat verbod aan zijn laars en komt hier gewoon mee weg
De agent die de verklaringen afnam zei ons hij zal geseind staan en aan worden gehouden in belgie deze aanklachten zullen eerst naar het duits moeten worden vertaald en eer dat dan daar is zijn we maanden verder.
De kans dat ze hem in Duitsland gaan aanhouden voor feiten gepleegd in Belgie zijn heel erg klein.
En mochten ze hem aanhouden word hem een verklaring afgenomen en loopt hij weer vrij
Bij deze vrouw doet de politie gewoon niks blijkbaar kan deze man doen wat hij wil zolang hij maar in Duitsland woont
Mijn vriendin ligt weer is in de kreukels door deze man de kosten die nog gaan komen moeten wij aan de agent over maken zodat hij deze aan het parket kan doorgeven
zijn antwoord was ik moet u dit zeggen maar reken er niet op dat u deze kosten ooit gaat terug krijgen mits hij in Duitseland woont
Mocht hij ze wel terug moeten betalen gaat u nog meer kosten krijgen want u zult dan eerst een deurwaarder moeten aanstellen deze zal een deurwaarder in Duitsland moeten aanstellen na dat alle papieren vertaald zijn in het duits
En als hij dan niet kan betalen dan ziet u geld maar is terug te krijgen
moet mijn vriendin nu een advocaat nemen want net zo als de vorige klachten tegen slagen en verwondingen tegen deze man is daar op een periode van 5 jaar dat zij uit elkaar zijn niks mee gebeurd mits de bewijzen dr attesten er zijn
Want het nu weer is op zijn beloop laten en dat hij er gewoon mee weg komt dit verdient mijn vriendin gewoon niet