Kijk ik ga daar niet verder op ingaan.Die getuigen zullen binnen 3 maand niet meer met hun getuigenis moeten afkomen, denk ik. Afin, alles wordt toch geseponeerd, hoogst waarschijnlijk, dus het heeft weinig zin hier nog meer energie in te steken (terecht naar mijn mening, maar mijn mening doet weinig ter zake, natuurlijk).
Beste is dus om de goede raad die hier gegeven is, in het vervolg toch in het achterhoofd te houden: wees vriendelijk tegen de politie (ook als zij in eerste instantie niet zo vriendelijk zijn), en de kans op problemen daalt héél drastisch. Was je vriendelijk gebleven (niet gewezen naar de agente, niet gevraagd "wat haar probleem was", etc...) was uw avond héél waarschijnlijk gewoon thuis geëindigd, en niet op het politiekantoor...
Fair enough... Veel geluk bij uw volgende "confrontatie" met de politie, zou ik zo zeggen...Kijk ik ga daar niet verder op ingaan.
Jij hebt u mening daar over, ik de mijne.
"Niet zo vriendelijk zijn" is 1 punt, maar op de wagen slaan is iets volledig anders.Beste is dus om de goede raad die hier gegeven is, in het vervolg toch in het achterhoofd te houden: wees vriendelijk tegen de politie (ook als zij in eerste instantie niet zo vriendelijk zijn), en de kans op problemen daalt héél drastisch. Was je vriendelijk gebleven (niet gewezen naar de agente, niet gevraagd "wat haar probleem was", etc...) was uw avond héél waarschijnlijk gewoon thuis geëindigd, en niet op het politiekantoor...
1. TS heeft meerder keren gemeld dat agente geen enkel gebaar maakte of signaal gaf tot stoppen en 2. Nee, een agent(e) slaat niet op een voorbijrijdende autoMag een agent niet (zonder schade!) op uw wagen slaan als u als dan niet vrijwillig een bevel tot stoppen negeert?
En wat is de daaropvolgende stap ? Een schop in het portier ? Een matrak door het raam ? Een kogel door de achterband ?Een tik op de wagen lijkt mij dan ook niet onlogisch als volgende stap?
Het gebruik van geweld is duidelijk. Een kogel hoort bij deze mogelijkheden... Iemand bewust proberen aanrijden, dan kan u wel eens de kogel krijgen. (al dan niet in de achterband)1. TS heeft meerder keren gemeld dat agente geen enkel gebaar maakte of signaal gaf tot stoppen en 2. Nee, een agent(e) slaat niet op een voorbijrijdende autoMag een agent niet (zonder schade!) op uw wagen slaan als u als dan niet vrijwillig een bevel tot stoppen negeert?
En wat is de daaropvolgende stap ? Een schop in het portier ? Een matrak door het raam ? Een kogel door de achterband ?Een tik op de wagen lijkt mij dan ook niet onlogisch als volgende stap?
De reactie van de agente past absoluut niet bij de uitoefening van haar functie als politieagente.