Ik kan wel een bewijs leveren dat hij mijn mails meeleest, tenminste over een periode van 4 maanden, aangezien hij zelf de prints van de mails bijvoegt (30 pagina's!). Mails die gericht zijn aan mij, maar die hij print uit zijn mailaccount... Mails van mijn klanten, leveranciers, advocaten, vrienden,... Alles! Nooit heb ik hem mijn paswoord gegeven, nooit heb ik hem toestemming gegeven, en nooit heeft hij toegang tot mijn macbook gehad. Dus heeft hij moedwillig, met bedoeling dit te misbruiken zich toegang verschaft tot mijn mailaccount.
De scheiding dateert al van 2013.
De pv's liggen bij parket, CCU is al bezig geweest in januari 2014, kon echter niet ver genoeg terug met logbestanden van mijn hostingbedrijf (mail is gekoppeld aan mijn website). Wat het parket beslist weet ik niet. Het is ook geen grootschalige hacking van een bedrijf en ik ben ook geen belangrijk of interessant persoon natuurlijk

Op zijn minst hoop ik dat ze het ernstig genoeg nemen. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Mijn vraag was ook eerder in de zin van wie de kosten gaat betalen. Ik heb door hem al 12.000 euro advocaten gehad de laatste anderhalf jaar. Deze hackingzaak, zal me uiteraard ook geld gaan kosten als ik mij burgerlijke partij stel. Nu was mijn vraag: ik ben al een dik jaar compleet van slag door dit feit, voel me niet meer veilig, weet niet wat hij met de informatie gaat doen, heeft gedaan. Gaat hij mijn klanten lastigvallen, gaat hij mijn leveranciers vervelen? Ik slaap al ene jaar niet goed, mijn concentratie in mijn werk si bar slecht, ik heb geen fut meer om te sporten, iets wat ik daarvoor 3 keer per week deed, ik kookte graag maar nu is mijn zin afgenomen en maak ik elke avond rap iets klaar, maar kkan nergens echt meer van genieten, omdat ik op ben van de zenuwen en moeite. Ik ben geen kleinzerige, ben geen seut, ben een zelfstandige vrouw die niet bij elk klein hobbeltje opgeeft, maar dit is iets dat ik niet kan beschrijven. Ik hoop dat ik de familiale kan aanschrijven omdat ik moreel letsel heb van de mailhacking. Dt de zaak die ik daarvoor moet opstarten dan door hen vergoed kan worden via de rechtsbijstand. Ik heb ene verklaring van mijn arts met alle klachten die ik hierboven opnoemde. Wat is jullie mening, advies of kan ik via een andere manier recht beamen zonder dat het mij weer duizenden euro's gaat kosten? Ik heb ene klein loon, maar samen met mijn partner komen we niet in aanmerking voor pro deo uiteraard.