Mijn zoon werd een twee tal jaar geleden in elkaar geslagen door een bepaald individu, tevens werd zijn wagen op datzelfde moment met opzet zwaar beschadigd.
Ingevolge de feiten was hij 1 week werkonbekwaam en liep de schade aan de wagen op tot 1300€. Mijn zoon legde klacht neer bij de lokale politie waar proces-verbaal werd opgesteld. Zoals zijn belager beloofde bij dit treffen , bleef hij mijn zoon bedreigen en lastig vallen tot bijna een jaar later. In die periode werd zijn wagen opnieuw beschadigd. Na elk treffen legde mijn zoon klacht neer bij de Lokale Politie of ging althans de feiten melden. Gezien er niets veranderde aan de toestand en de feiten zich opstapelden, zonder enig ingrijpen van de Bevoegde Instanties hebben wij een klacht Burgerlijke Partijstelling bij de OR te Leuven. Ondanks de ernst van de feiten blijkt De Heer PdK te Leuven de raadkamer te adviseren tot een buiten vervolgingstelling van de persoon in kwestie, welke bij de Politie goed gekend blijkt te zijn als een veelpleger en agresieveling. Dus geen doorverwijzing naar de Correctionele Rechtbank impliceert een vrijgeleide voor de handelswijze van dergelijke individuen.