Buren Betrapt

wenke
Topic Starter

Buren Betrapt

#1 , 21 jul 2015 19:56

Beste,

Wij hebben met ons buren al sinds geruime tijd conflicten.
Onze buren kunnen niets verdragen , brengen hele dagen op café door en komen dan stomdronken thuis.
Geregeld is de politie al moeten langskomen omdat zij mijn kinderen bedreigen, roepen en tieren, mijn opa reeds hebben aangevallen, champagne fles op onze voordeur hebben kapotgegooid enzo ...

Nu is het ook zo dat onze beide auto's regelmatig bekrast worden. Wij hadden natuurlijk het vermoeden dat zij dit deden, maar hebben hen nooit betrapt.
Steeds hebben wij een klacht neergelegd tegen onbekenden.

Tot eergisteren, toen heb ik haar betrapt terwijl zij aan onze wagen bezig was... toen ik echter mijn GSM aan het nemen was voor een foto te trekken had ze dit door en is ze direct haar woning ingevlucht ... Nu mijn vraag... Gaat daar nu eindelijk iets van komen, of zal het weer hun woord tegen het onze zijn ?

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 jul 2015 20:33

Het zal waarschijnlijk weer woord tegen woord zijn. Maar dat mag u niet beletten klacht neer te leggen. Wie weet wordt ze toch eens op heterdaad betrapt. Misschien eens een camera op uw auto richten, (niet op de rest van de straat)
Waarom heb je dit topic 2 x gepost, onder een andere titel. Zo zal u zeker niet vlugger een antwoord ontvangen hoor.i

wenke
Topic Starter

#3 , 21 jul 2015 20:37

Ok bedankt, ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen ... ben nieuw hier ... zal het andere verwijderen :)

Het probleem is dat alle auto's op straat hier staan, geen oprit en mogen blijkbaar de openbare weg niet filmen ...
Tevens gaat het om de camionette van mijn man , deze is dus vanachter zonder ruiten dus een camera in de auto heeft ook al geen zin :(

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 22 jul 2015 10:29

Als je de camera zo richt dat enkel uw auto in beeld komt, denk ik niet dat er een probleem zal zijn. De enige dier dan klacht zou kunnen indien is uw buurvrouw zelf, maar dan verklapt ze zich.
Je zou misschien een kunnen proberen een blad met het logo van "Camera" (zoals je op deuren van winkels ziet met cameratoezicht) op uw dashboard te leggen, met de melding : "u wordt gefilmd"
Zal hun misschien afschrikken..
https://www.google.be/search?q=camerato ... 2wodPCgPgw" onclick="window.open(this.href);return false;

Vandebos

#5 , 22 jul 2015 10:46

Als je dat gedeelte van de straat kan filmen vanuit je woning... zou ik om deze reden niet aarzelen.

wenke
Topic Starter

#6 , 22 jul 2015 11:29

Enorm bedankt voor de tips ... Ik denk idd toch een camera nogmaals in overweging te nemen, want de schade begint toch wat op te lopen ...

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”