opslagplaats groot probleem

jinjanjon
Topic Starter

opslagplaats groot probleem

#1 , 29 sep 2015 19:28

Ik huur een opslagplaats sinds meer dan een jaar,telkens kregen ze mijn maandelijkse betalingen te laat en ik vroeg hen nog toen als ze mijn betalingen in de tweede week van de maand konden aanvaarden in plaats van begin vd maand makkelijker voor mij.Nu sinds enige tijd kreeg ik 2 aangtekende brieven waarmee ze mij zouden wegzetten van die opslagplaats waar al mijn goederen zich bevinden.Nu heb ik alles betaald inclusief de boetekosten en ik kreeg nog na 21 september een mail bevestiging dat ik daar tot einde vd maand mocht blijven.Nu ben ik te weten gekomen dat ze al mijn goederen weggedaan hebben bij een opkoper met welke recht? Terwijl dat al mijn maandelijkse betalingen inclusief de kosten betaald zijn? Hebben ze het recht om al mijn goederen buiten te zetten? En ze weigeren mij te antwoorden waar ze zijn? Moet ik de politie inroepen voor een pv op te stellen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 29 sep 2015 19:31

Ga eerst eens kijken of de goederen effectief weg zijn. Zo ja, politie bellen voor diefstal en heling.

jinjanjon
Topic Starter

#3 , 29 sep 2015 20:17

ik dank je maar ze laten me daar niet binnen maar ik ga morgen aangifte doen bij de politie

Reclame

BloodNight

#4 , 30 sep 2015 23:00

Ga eerst nakijken of er daadwerkelijk iets weg is. Moest dit het geval zijn, vraag dan waar de goederen heen zijn. Of ze daadwerkelijk verkocht zijn.
Vraag waarom en met welk recht de goederen werden verkocht. Want vaak staat in het contract dat u heeft ondertekend dat ze in bepaalde gevallen (niet betaling) de goederen mogen verkopen om de kosten te vergoeden.
Het resterende bedrag is dan weer van u.
Politie zal niet direct kunnen helpen vrees ik. Lijkt mij een burgerlijke zaak.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”