waar kan ik nog gaan

sarina45
Topic Starter

waar kan ik nog gaan

#1 , 11 okt 2015 17:22

Een tijd geleden heb ik een ruzie gekregen met een vriendin over een auto die we samen hadden gekocht.omdat ik er niet meer tegen kon dat ik als een hond achter haar gat moest leven heb ik het ook gezegt daarbij wou ze de auto terug ,ik wou deze terug geven maar wou mijn deel van het geld terug wat zij ni wou . Bij politie geweest door de tal van dreigementen tegen mijn ouders en mij op het net. Nu nog niet lang geleden door mijn raam geschoten.. volgens politie met luchtkarbijn .. omdat de dader onbekend is hebben ze geen pv op gesteld en is er niks naar parket geweest .. ik woon bij men moeder omdat ik schrik voor men veiligheid heb en voor mijn kind ben ook nog eens 24 weken zwanger.ik ben naar politie burgenmeester ocmw alles geweest en weet niet wat ik nog kan doen ik ga er onderdoor.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 11 okt 2015 19:48

Uw woning is beschoten, en de politie wenste geen PV op te maken? Zware beroepsfout.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 okt 2015 21:52

Op zijn minst een VPV ...daarvan kan u het nummer opvragen.
Door het glas of alleen een stervorming? Technische dienst (wetenschappelijk en technisch labo kan dat nagaan)
Lijkt me niet normaal dus vraag eens een teammanager ( commissaris) van het interventieteam te spreken.

Wat de auto betreft op wiens naam staat de factuur - wie heeft wat betaald - op wiens naam staat de nummerplaat ( is geen bewijs an eigendom)
Ga bij de politie zeker eens langs de dienst SLAchtofferZOrg

Wat de bedreigingen betreft ... niet alles wat u als bedreiging ervaart is wettelijk ook een bedreiging.
Wat is er juist allemaal geschreven en waar? ... daar hangt veel van af.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”