gsm uitlezen

Spruitje2013
Topic Starter

gsm uitlezen

#1 , 23 okt 2015 11:33

Hallo er hebben een paar mensen klacht tegen me neergelegd. Het gaat over 3 verschillende zaken. Over laster en eerroof door de ex. Daar zit ik midden mee in een rechtzaak rondom het hoederecht. Dan werd er nog een klacht ingedient tegen mij wegens beledigingen, ik zou een kind hebben uitgescholden voor een dikke met een hersentumor. Maar in die periode had ik een relatie met iemand die een psychiatrisch verleden had. En die nam altijd mijn telefoon af want ik had die van hem gekregen voor men verjaardag. En wat hij had betaald was dus van hem. Als die dronken was. Was dit het ergste. Ik heb ondertussen een advocaat onder handen genomen. Ik ben verhoord geweest in die beledigingen waar ik uitdrukkelijk zei wat voor een relatie ik had. Ik heb geprobeerd de communiceren met de ouders van dit kindje. Toch weigeren ze dit, even had ik met de mama gepraat en dacht ik dat ze me geloofde. Dit was in 2014. In 2015 begon ze uit haar eigen me weer zwart te maken. Dus moet je denken haar Facebook pagina heeft 8000 volgers. Ik heb vanalles geprobeerd. Maar de politie gestapt om te kunnen bemiddelen om met die ouders in contact te komen. Via hun wijkagent. Niks lukte. Tijdens het verhoor wou ik ook men gsm afgeven politie nam die niet aan. Wat gevolg kan dit brengen ? Ze hebben alleen het bewijs dat ik van uit mijn account een fb bericht heb verstuurd waar ik in gezegd zou hebben dat haar kind een dikke kop heeft. Voor de rest heeft ze niks van bewijzen. De mama en de papa weten hoe men ex was. En zelf heeft men dochter een inmuunziekte. Wat kan het parket hier in beslissen ? Kunne ze men gsm nog in beslag nemen ? Of wordt dit geseponeerd ? Of komt dit voor de correctionele. De politie zei je hoeft u niet te veel zorgen maken in die klachten. Maar je kan nooit in het hoofd van de parket magistraat kijken. Ik heb men ex vrijwillig naar een paazafdeling laten doen. En heb de relatie stopgezet, maar ik blijf met de brokken zitten. Ik laat die mensen gerust! Maar zomaar een klacht indienen terwijl ze me eerst geloofde en dan weet niet. Dan nog maar te zwijgen over de doodbedreigingen die ik gekregen heb van haar volgers. Dit ging om beledigingen.. Dit was gebeurd in 2013 en daar komt ze nu mee af. Omdat ze in 2015 mijn naam weer openbaar maakte dus heb ik gezegd dat ze hier mee moet stoppen. Paar later krijg ik een uitnodiging van politie voor verhoor. Iemand een idee hoe dit kan uitdraaien ? Groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Topic Starter

#2 , 23 okt 2015 11:38

Een Facebookaccount lijkt mij privé te zijn, aangezien het net als een emailadres met een paswoord is beschermd. Men kan er dus van uit gaan dat alles dat daar gezegd wordt van u komt, tenzij u het tegendeel kunt bewijzen. Als iemand uw gsm afpakt (en die is van u, aangezien deze aan u werd gegeven als cadeau), moet u klacht indienen voor diefstal.

Spruitje2013
Topic Starter

#3 , 23 okt 2015 12:25

Ja dat Is ook privé. Maar mijn Facebook account stond altijd open. Dan werkt met zo een app en melde me niet af. Ik heb veel die gsm verstopt. Maar als hij echt dronken was , was ik hem kwijt. En moest ik heel lief en hem terug goed gezind maken om mijn gsm terug te krijgen. Ik vindt het echt triest! De ouders van dat kindjes moeten maandelijks een scan laten doen vangnet hoofdje van dat kind om te zien dat de tumor niet groter wordt. En ik reageerde toen op een berichtje Hoe het ging met haar dochtertje. Ze begon me uit te schelden dat ik haar dochter voor dikke kop had uitgescholden. Ze zetten dat bericht openbaar voor al haar volgers. Ik kreeg doodbedreigingen men dochtertje. Ze zijn even oud en mijn dochter lijdt aan een inmuunziekte. Dus ik volg wel wat kindjes Hoe het met hen gaat enzo. Ik schrok me dood! En ze heeft nu klacht ingedient. De politie was niet mals voor me. Op het einde van verhoor een blik van geloof. Ik wou vrijwillig men gsm afgeven die ik als kade gekregen had. Maar ze namen hem niet aan. Ach ja :(

Reclame

LeenW
Topic Starter

#4 , 23 okt 2015 12:43

Wat verschil gaat het maken dat u die gsm afgeeft? Het enige dat ze daar kunnen vaststellen is dat uw gsm op uw Facebook zat en dat bericht heeft getypt.

Vijgen na Pasen natuurlijk, maar u had altijd moeten afmelden als u met zo iemand samen bent. U gaat gegarandeerd verantwoordelijk geacht worden voor hetgeen in uw naam is verschenen.

Meeboo

#5 , 23 okt 2015 12:48

Welke rechter gaat zich over zulke kleine kinderstreken uitspreken.

precies of we weer op de speelplaats staan.

gaat niks van komen.

Spruitje2013
Topic Starter

#6 , 23 okt 2015 13:57

Bedankt voor de berichten. Is ergens een gerustelling. Dank je wel!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#7 , 23 okt 2015 14:13

PS hoederecht bestaat al niet meer in de wetgeving sedert ongeveer 1995 . Heet nu omgangsrecht en is zeker qua gezag standaard 50/50.
bedreigingen en beledigingen ...het eerste is pas een bedreiging als het over een in het strafrecht voorzien feit gaat - kort geschreven.
Beledigingen evenzo als ze voldoen aan de strafrechtelijke vereisten.
Als u uitleg hebt gegeven aan de politie over wie er nog op uw account kon en wat en hoe die persoon was /is volg ik meebo.
Mogelijk krijgt politie nog opdracht eens met de ouders te gaan praten .
Nu goede raad blijf weg van sociale media is de riool pers van dit decennia.

Spruitje2013
Topic Starter

#8 , 07 nov 2015 23:36

Dank je wel !

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”