#1 , 23 okt 2015 11:33
Hallo er hebben een paar mensen klacht tegen me neergelegd. Het gaat over 3 verschillende zaken. Over laster en eerroof door de ex. Daar zit ik midden mee in een rechtzaak rondom het hoederecht. Dan werd er nog een klacht ingedient tegen mij wegens beledigingen, ik zou een kind hebben uitgescholden voor een dikke met een hersentumor. Maar in die periode had ik een relatie met iemand die een psychiatrisch verleden had. En die nam altijd mijn telefoon af want ik had die van hem gekregen voor men verjaardag. En wat hij had betaald was dus van hem. Als die dronken was. Was dit het ergste. Ik heb ondertussen een advocaat onder handen genomen. Ik ben verhoord geweest in die beledigingen waar ik uitdrukkelijk zei wat voor een relatie ik had. Ik heb geprobeerd de communiceren met de ouders van dit kindje. Toch weigeren ze dit, even had ik met de mama gepraat en dacht ik dat ze me geloofde. Dit was in 2014. In 2015 begon ze uit haar eigen me weer zwart te maken. Dus moet je denken haar Facebook pagina heeft 8000 volgers. Ik heb vanalles geprobeerd. Maar de politie gestapt om te kunnen bemiddelen om met die ouders in contact te komen. Via hun wijkagent. Niks lukte. Tijdens het verhoor wou ik ook men gsm afgeven politie nam die niet aan. Wat gevolg kan dit brengen ? Ze hebben alleen het bewijs dat ik van uit mijn account een fb bericht heb verstuurd waar ik in gezegd zou hebben dat haar kind een dikke kop heeft. Voor de rest heeft ze niks van bewijzen. De mama en de papa weten hoe men ex was. En zelf heeft men dochter een inmuunziekte. Wat kan het parket hier in beslissen ? Kunne ze men gsm nog in beslag nemen ? Of wordt dit geseponeerd ? Of komt dit voor de correctionele. De politie zei je hoeft u niet te veel zorgen maken in die klachten. Maar je kan nooit in het hoofd van de parket magistraat kijken. Ik heb men ex vrijwillig naar een paazafdeling laten doen. En heb de relatie stopgezet, maar ik blijf met de brokken zitten. Ik laat die mensen gerust! Maar zomaar een klacht indienen terwijl ze me eerst geloofde en dan weet niet. Dan nog maar te zwijgen over de doodbedreigingen die ik gekregen heb van haar volgers. Dit ging om beledigingen.. Dit was gebeurd in 2013 en daar komt ze nu mee af. Omdat ze in 2015 mijn naam weer openbaar maakte dus heb ik gezegd dat ze hier mee moet stoppen. Paar later krijg ik een uitnodiging van politie voor verhoor. Iemand een idee hoe dit kan uitdraaien ? Groetjes