Uitnodiging tot verhoor

MevrouwD
Topic Starter

Uitnodiging tot verhoor

#1 , 10 nov 2015 23:18

Beste,
ik wil dit liever allemaal anoniem houden maar heb wel een vraag. Ik ken hier totaal niets van maar Mr. W heeft een brief ontvangen van de politie waarop deze zin staat:

U zal gehoord worden over feiten die U ten lasten kunnen worden gelegd, meer bepaald: aankoop verdovende middelen.

Heeft Mr. W zelf aankoop gedaan van verdovende middelen?

Met vriendelijke groeten,
Mevrouw D

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Juridisch actief: Ja

#2 , 11 nov 2015 07:54

Dat is een vraag die u beter aan Mr. W zou stellen; indien u het niet weet, hoe zouden wij er dan iets kunnen over vertellen?

Blijkbaar is iemand bij de politie alleszins van oordeel dat er voldoende aanwijzingen zijn in die richting om een officiële invitatie te zenden om eens een praatje te komen slaan. Ik weet nu niet welke formulering gebruikelijk is en of 'aankoop' slaat op 'voor eigen gebruik' of voor 'we weten nog niet goed of/wat we hem ten laste gaan leggen'. Kan door vanalles komen: een observatie door de politie, gsm van een dealer die uitgelezen is en waaruit communicaties met de gsm van Mr W blijken, verklaring van een dealer......
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 nov 2015 20:56

Staat in de uitnodiging dat mr W. een advocaat kan raadplegen voor het gesprek.
Staat op de uitnodiging een stuk wettekst met art nr?

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”