Hallo
Onlangs kocht ik in een winkel een product aan dat stuk was. Ik bracht het de dag erna terug naar de winkel op aanraden van de fabrikant. Ze wouden het niet omruilen, toen heeft de winkel verantwoordelijke zelf contact opgenomen met de fabrikant en die zeiden dat ze het effectief moesten terug nemen dat het een fout van hun was. Ik heb toen een vervang toestel gekregen van de zelfde productie reeks. Ben thuis gekomen heb alles aangesloten en ook dit toestel had hetzelfde probleem. Ik heb de dag erna weer contact opgenomen met de fabrikant en deze zei dat ze de fout kennen en dat alle toestellen van deze productie reeks waarschijnkijk deze fout hebben en dat ze allemaal terug moeten. Ik ben terug naar de winkel geweest en de rayon verantwoordelijke zei letterlijk dat we konden fluiten naar een vervanging en zeker ons geld niet terug kregen. Ze noemende ons tevens een leugenaar waar andere klanten en personeelsleden bij stonden. Zeer onvriendelijk en zeer onbeleefd. Uiteindelijk heeft een ander personeelslid ons verder geholpen, door naar de hoofdzetel te bellen en daar wisten ze meteen om wat het ging toen vernoemd werd naar het welbepaald toestel. Op dat moment was ik zo kwaad op die persoon die me leugenaar noemde ik heb thans 4x op en af gereden naar de winkel en een enkele rit is 30km en het ging hier om een aankoop van 350 euro dus voor mij een smak geld.
Ik heb toen een klachtenformulier ingevuld en woorden geschreven waarvan ik nu spijt heb, met ernstige beledigingen naar de persoon in kwestie.
De winkel zei dat hij indien ik het niet geschreven had deze klacht zou behandelen maar dat hij het nu zo ging laten. Althans de persoon in kwestie heeft nog altijd het recht om hier verder mee te gaan. We hebben ons via de telefoon verontschuldigd bij de winkel maar ik weet niet als dit voldoende is om eventuele gerechtelijke stappen te vermijden of althans te zorgen dat de zaak minder erg is.
ik had op het klachten formulier geschreven dat we ontevreden waren over deze persoon en dat ze ons slecht behandeld heeft en zelfs beledigende woorden sprak en dat ze een goede N*** zou geweest zijn. Hierbij impliceer ik dan ook niet dat deze persoon er één is. Nu ik alles heb laten bezinken heb ik dus enorm spijt van mijn woorden keuzen. Ik dacht misschien een aangetekende brief te sturen om mijn verontschuldigingen aan te bieden en dat ik op het moment van schrijven zo kwaad was dat ik niet heb nagedacht bij wat ik schreef.
Ik hoop op enig advies wat ik het best kan doen of best niet kan doen.
alvast bedankt.