#1 , 17 jan 2016 18:51
Hallo,ik heb vorige week op eerste verhoor moeten komen bij politie omdat men mij beticht van opzettelijke slagen en verwondingen(art 399) tegen een steward tijdens een voetbalwedstrijd,blijkbaar was die steward 5 dagen werkombekwaam wegens lichte hersenschudding,deze steward had klacht ingediend tegen onbekenden,ik ben echt verschoten toen die brief in mijn brievenbus zat want ik ben er 200% zeker van dat ik geen enkele slag of stoot heb gegeven aan een steward,ze hebben mij beelden laten zien en ik zie alleen een hoop volk bij elkaar die wat duwen en trekken,maar ik ben op die plaats niet geweest,ze lieten mij dan zogezegd iemand zien die een beweging maakt,maar dat kan je echt niet zien wie dat is,ik heb verklaard dat ik geen enkele slag of stoot heb gegeven en dat de persoon die ik zie duidelijk groter is dan mij,ik ben 1m68 die persoon is zeker 1m75,ze zeiden dat mijn kledij gelijk was als de verdachte(ik had gillet aan met kap,maar er was zo 50 man denk ik met jas en kap,ik heb ook getuige heb ik gezegd en ze vroegen of ik confrontatie wilde met steward(wat ik zeker wil),nu is mij vraag wat kan ik nog doen,want ik wil niet opdraaien voor iets dat ik niet gedaan heb,die inspecteur zei zelf dat hij het dossier van iemand had gekregen en dat hij mij niet kende,dus iemand moet mijn naam hebben genoemd toch,ze lieten mij ook foto zien van mij van tijdens de wedstrijd als ik iets aan het drinken ben,ik denk dat ze mij als zondebok wille opofferen omwille van dat ik in het verleden al eens straf heb gehad(in 2000 en 2004) kan ik nieuw onderzoek vragen ofzo want ik heb dit NIET gedaan,ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven,alvast bedankt