Achtervolgen/lastig vallen: waarneer is dat gerechtvaardigd?

meandi
Topic Starter

Achtervolgen/lastig vallen: waarneer is dat gerechtvaardigd?

#1 , 27 nov 2015 07:48

Hi,

Ooit heeft iemand beweerd dat ik klaag terwijl er niks te klagen valt.
Ooit heeft iemand gezegd dat ik anderen vals beschuldig.
Ooit heb ik over een bepaalde familie geklaagd.
Ooit heb ik hun beschuldigd.
Laat die familie steeds opduiken waar ik ben. Laten ze o.a. klachten hebben verstuurd alsof ik dat heb gedaan. Zodat het niet meer lijkt dat ik ooit alleen over hun heb geklaagd!!)
De man.vader (die overal mee begonnen is ) doet het stiekem. Hij haalt anderen over (betaalt ze zelfs) om mij te belagen en lastig te vallen. Hij roept ook niet als hij in de buurt is.
Een inmiddels wat ouder dochtertje doet of ze de familiezaak overneemt. Ze zegt openlijk dat ze mij wel zo moet behandelen omdat ik het verdien. Ze zegt tegen betaalde drugsverslaafde : (die loslippig dat later aan mij/ons hebben gezegd)
''laat haar inslapen". (wat bedoelt dat kind??)
Aantal vriendinnetjes van dat kind mogen van hun ouders niet meer met dat kind om gaan.
Het kind noemt me een hoer en pedofiel (voor die familie is het normaal om meer mensen zo te omschrijven).
Ze heeft eens o.a. tegen vriendinnetjes gezegd: kom laten we hoertje pesten.
Ik zat in een hotel. Die kinderen kwamen (hoe toevallig naast mijn kamer te zitten.
(De pappa had naar het hotel gebeld met een of ander vreemd verhaal en moesten mijn kamer nummer hebben??????? Receptionist heeft dat toegegeven).
De kinderen zaten naast me in het hotel en wat deden ze of dat kind en de vriendinnetjes keken toe:
ze haalde een apparaatje uit haar tas en deed dat op hoge sterkte aan (had ze zelf gezegd).
Er waren opeens hoge knallen te horen en het kind zei: nou heeft ze lekker last, ha,ha ha!!
Het kind wilde de hele avond wel zo zitten maar die andere vriendinnetjes niet. Dit is al weer van een langere tijd geleden.
Wat dat was voor een apparaatje????

Je zou denken dat die familie eens met hun eigen leven gaan bemoeien en verder gaan.
Maar ze blijven geld uitgeven om mij het zo moeilijk mogelijk te maken.
Op internet een site gelezen:
randomcollection.info/stopos/os-dutch.pdf
Sommige site gaan over het zelfde onderwerp maar kunnen niet geloofd worden omdat daders die hebben geschreven en zich daarin voordoen als slachtoffer(??????) Waarom doen ze die moeite?

Is dat wat die familie doen? Kom ik dan nooit van ze af. Zijn ze bang voor gezichtsverlies en gaan ze daarom stug door al moeten ze veel betalen (anderen over halen met ze mee te doen) om mij het zo lastig te maken??
Ik maak het mee en ik geloof het niet eens dat er mensen zijn die zo maar bezig blijven. Maar regelmatig is dat kind van die familie in de buurt en dan gilt ze weer of ze wordt op de foto gezet (ik heb zo iemand die voor me oplet!!.

Nu na weer een hele tijd in een hotel. Sommige hotelkamers zijn betaald met het geld wat de man/vader in die familie heeft gegeven aan mensen die ik helemaal niet ken. Ze gaan te keer en zeggen dat ik te keer ga.

Kunnen dit soort mensen werkelijk maar door blijven gaan?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 nov 2015 09:11

Lijkt me een nogal warrig verhaal van iemand met achtervolgingswaanzin.

Gebruiker21

#3 , 27 nov 2015 11:05

Ik kan hier ook geen touw aan vastknopen, eerlijk gezegd...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

mjers

#4 , 27 nov 2015 13:28

Ook ik heb alle moeite om hier iets van te maken.

Ga met uw zorgen naar de politie en doe daar rustig uw verhaal.
Iemand stalken/lastigvallen is uiteraard niet toegelaten.

meandi
Topic Starter

#5 , 01 mar 2016 08:11

Eleanor White is in 2015 overleden die heeft over dit onderwerp geschreven. Het is door een belgische (geloof ik) man vertaald. Eerder opgegeven website werkt niet en moet zijn nu:
osnanaimo.org/stopos/os-dutch.pdf
Ook: gangstalkingwiki.com ; targeted-individuals-europe.com
Als je zoiets overkomt dan raak je echt wel in de war. En als je al niet goed bent in een gebeurtenis te om schrijven komt dat ook niet erg goed over. Maar hoe gek ook hoe iets verteld wordt, is niet per definitie niet waar!
Als er niemand naar diegene wil luisteren die met dit soort stalken begint, dan is er niks aan de hand. Diegene die er mee begint met dit soort stalken heeft al die anderen beslist nodig om dit soort groep stalking te starten en mee door te gaan.
Voor ieder die zegt: wat een ander ook zegt: ik laat me echt niet overhalen hoor om iets te doen tegen iemand die ik niet ken! En hoe veel mensen laten zich toch wel overhalen?? (Als het op de doordringende manier gedaan wordt zoals ook die hoofd stalker (die bij mij zo bezig is) dat kan doen!).

En bij wie kan je om hulp vragen als je zoiets overkomt? Niet bij de politie.

Als je elke dagBij politie niet, bij gemeentes

Xenophon
Juridisch actief: Ja

#6 , 01 mar 2016 08:32

No disrespect maar na lezing van uw relaas zou ik een psychiater aanbevelen wat betreft die hulp.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

eylis

#7 , 01 mar 2016 08:47

beste meandi, de manager van het hotel waar u verblijft, kan u vast en zeker helpen. Gezien uw belagers regelmatig in de buurt van uw hotelkamer opdagen en u in het hotel belagen is hem zeker wel één en ander opgevallen. Praat er met hem over. Hij bevindt zich in uw omgeving en kan één en ander bevestigen. Hij kan u verder helpen. Wij niet. Dit juridisch forum is een eerstelijns infoplatform waar mensen uitleg kunnen krijgen over hoe het rechtssysteem o.m. werkt op de verschillende niveau's. Neem nu dus best contact met de hotelmanager. Een goed manager wil ook niet dat zijn gasten belaagd worden in zijn hotel.

mjers

#8 , 01 mar 2016 10:45

Het is bijna onmogelijk om uw tekst te begrijpen. Het lijkt alsof u een engelse tekst in google hebt vertaald...

Waarom zou de politie u niet kunnen helpen?
Als de politie u niet helpt, dan betekent het dat uw visie niet overeenkomt met de werkelijkheid en zou ik toch ook een bezoek aan een psychiater aanraden.

Gebruiker21

#9 , 01 mar 2016 11:26

Don't feed the trolls, zou ik zo zeggen... Topic starter zal hier niet de hulp vinden die hij of zij nodig heeft...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

meandi
Topic Starter

#10 , 01 mar 2016 12:12

U heeft geen idee of wil het niet weten wat er zo al in de wereld door sommige daders wordt gedaan. Met de daders heeft u gemeen dat zij ook beslist niet willen weten dat het algemeen bekend wordt. Want dan kunnen zij door blijven gaan.
Om alles wat je niet begrijpt en waar je geen weet van hebt om dan een ander maar door te verwijzen naar een psychiater! Tja dat is niet nieuw ? Politieke tegenstanders in bepaalde landen zijn altijd al monddood gemaakt en in een gekken huis gestopt. De politie doet al niks als je alleen al maar last hebt van 1 stalker. Dan doen ze helemaal niks als je het hebt over een hoofd stalker (die stiekem op de achtergrond blijft) en die anderen kan over halen/met gemak kan manipuleren.. En die anderen die maar meedoen: doen ook alles stiekem.
De politie gaat dan al niet eens meer luisteren naar mijn ''visie'' en of dat overkomt met de werkelijkheid.
Hotelmanagers kunnen er dan al helemaal niks er aan doen alleen als ze iemand op heterdaad kunnen betrappen.
Misschien had ik nog een beetje hoop dat er ergens een jurist was die wel verder wilde kijken wat er in de wereld door bepaald soort daders gedaan wordt.

mava105

#11 , 01 mar 2016 12:30

Ik denk dat TS aan de wiet heeft gezeten. Het is een JF voor België, en niet voor de hele wereld, die jij blijkbaar wil veranderen.

mjers

#12 , 01 mar 2016 13:44

geen woorden voor... denk dat dit topic best gesloten wordt... JF zal niet kunnen helpen

Lanox

#13 , 01 mar 2016 14:19

Doe elke keer aangifte bij de politie en vraag minstens het meldingsnummer. Na verloop van tijd zal u bij aanhoudende pesterijen een dik dossier kunnen opbouwen dat niet zomaar kan worden weggelachen.

Als je elke dagBij politie niet, bij gemeentes
???

meandi
Topic Starter

#14 , 02 mar 2016 08:56

Nooit heb ik begrepen waarom er mensen zijn die zonder meer doen wat de hoofd stalker zegt. En hij blijft veilig op de achtergrond. Ik heb zelfs gedacht dat hij andere mensen zomaar kan hypnotiseren.
Maar na een aantal van jullie op en aanmerkingen te hebben gelezen (: die hebben gereageerd en het hebben over wiet, psychiater, niet te begrijpen,...) is het geheel duidelijk!!!!!!
Het hoeft helemaal niet waar te zijn wat er gezegd wordt. Zolang het maar zo LIJKT.

En deze hoofd stalker kan alles erg mooi vertellen. Hij kan manipuleren.

Net zo als psychopaten en narcisten dat heel goed kunnen. Ook dan zijn er veel mensen die alles maar geloven wat die psychopaten en narcisten zeggen.

Gelukkig zijn er ook op dit forum nog een paar mensen die mijn verhaal misschien niet allemaal kunnen begrijpen maar toch een gewoon antwoord geven. Dank daarvoor.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”