Ik snap uw probleem niet?
U besteld bij Bol en U reclameert dat de pakket man de goederen die U bestelde levert?
En omdat jij niet thuis bent zet hij ze ergens veilig.
Wat is het alternatief voor die man? Alles in de regen zetten, of open en bloot aan uw voordeur?
Als je dit niet wil, zeg aan Bol dat ze het leveren op een afhaalpunt, of zorg dat je thuis bent bij levering.
Jij maakt de zaken onnodig moeilijk mijn gedacht!
Yep, als dit de policy van Bol is, moeten diegenen die de paketten moeten leveren, zich daar ook aan houden. Dit is duidelijk voor alle partijen. Zomaar pakketjes her en der achterlaten, is geen service. Kans op beschadiging / diefstal is dan zeer groot.Het alternatief voor die man is doen wat Bol zegt dat ze doen in zo'n geval: Het pakket terug meenemen, een briefje achterlaten en een ander leveringsmoment afspreken.
Los van de grond van de discussie is dit argument gewoon bullshit. Het zou immers inhouden dat dezelfde persoon geen bestelling meer zou kunnen plaatsen op een later tijdstip.Daarbij is het letterlijki onmogelijk om hun leveringen aan te passen. Die plannen een route waar ze tientallen pakjes moeten afleveren langs die route. Als, telkens iemand niet thuis is, die route moet aangepast worden dan vertiendubbelen de kosten en gaan ze falliet.
Zeker als het regend dat het giet, dan zullen uw boeken die je besteld hebt er héél erg mooi voorkomenWij komen net hetzelfde tegen. Als we niet thuis zijn, dan lopen die mensen achterom om het op ons terras te zetten. Kan toch geen kwaad? Vanwaar uw frustratie? Ik vind dit net ontzettend handig. Ik krijg mijn pakket en ik moet er niet thuis voor zijn...
Dit is onnozelheid. Bij onder andere GLS, DHL, etc... kan je zelfs als het pakket reeds verzonden is, nog de leveringsdatum of het leveringsadres online wijzigen. Zelf reeds meerdere keren gedaan. Als het voor die firma's mogelijk is, moet dit voor alle firma's technisch mogelijk zijn.Daarbij is het letterlijki onmogelijk om hun leveringen aan te passen. Die plannen een route waar ze tientallen pakjes moeten afleveren langs die route. Als, telkens iemand niet thuis is, die route moet aangepast worden dan vertiendubbelen de kosten en gaan ze falliet.
Ook een non-argument. Je bestelt net online omdat dit makkelijker is. Voor mensen die niet meteen een Fnac of MediaMarkt in de buurt hebben en een bepaalde muziek CD of DVD wensen, is online shoppen dé oplossing.Nogmaals, ik snap het niet, misschien in het vervolg dan niet meer bestellen en naar een winkel gaan?