Hallo,
Zoals in de titel te zien heeft mijn moeder heel veel facturen op mijn naam kunnen openen bedragen dat oplopen tot duizenden euro's, en deze verborgen heeft voor mij, ik gaf elke maand iets af thuis wat ik normaal niet verplicht ben, na een tijdje was ik dus alleen gaan wonen en bleven de facturen maar komen op mijn naam ....
Omdat ik mijn adres verandert had kwam niets meer bij haar toe natuurlijk van facturen ( waar ze waarschijnlijk niet op gehoopt had)
Zat zelfs een factuur tussen van proximus van 1500 euro die ze gewoon kon openen via de telefoon omdat ik op het zelfde adres woonde op dat moment ( heb bewijzen dat ze heeft toegegeven dat ze dit heeft opengedaan)
Na dit alles was uitgekomen hevige ruzie dus, maar blijft ze me ook lastigvallen, met haar facturen dat ik zou moeten betalen en ze drijgt met advocaten, terwijl dit dit allemaal door haar is ...
Kan ik iets doen tegen haar aub???
Kan ik haar laten verplichten haar facturen zelf te betalen???
Ik ben ondertussen al enkele maanden die facturen aan het betalen omdat ik anders last krijg met deurwaarders en dergelijke maar ben het beu haar vuiligheid te betalen
Ik ben ten einde raad kan iemand me raad geven wat ik kan doen
Alvast bedankt voor de raad...