laster en eerroof

Stefan Martin
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

laster en eerroof

#1 , 29 mar 2016 09:11

geachte

reed een paar dagen staat de volgende tekst te lezen op Faceboock over mij : Hij heeft nú minder inkomen dan dat ik heb en dat kon hij niet verkroppen! Hij heeft Zijn probleem en alleen degene die nog minder krijgt passen in zijn club, zo redeneert stefan. Ik heb verschillende dingen voorgesteld maar dat wou hij niet maar ging wel voorstellen doen die ik bedacht aan de andere mensen, hij is echt laag gevallen is er de mogelijkheid hiervoor een klacht in te dienen wegens laster en eerroof ?
Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 mar 2016 10:13

Die mogelijkheid is er altijd. Of u in het gelijk gesteld gaat worden, is een andere zaak. Dat het u veel tijd, geld en moeite gaat kosten staat dan weer vast.

De tekst is zo vaag, dat ik persoonlijk niet de moeite zou doen. Je kan de post melden aan facebook en zien of zijn al dan niet actie ondernemen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

LeenW

#3 , 29 mar 2016 10:26

Laster en eerroof.. moeilijk op basis van wat u zegt. Klagen staat natuurlijk vrij, maar ik verwacht niet dat er veel van zal komen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”