Beste mensen,
Een zevental jaar gingen we wonen in een dorp in de Vlaamse Ardennen. Wij hadden het (geluk) er een woonhuis met erachter een grote werkplaats te kunnen kopen.
De werkplaats ligt dus in de achterliggende straat waar ook een school gevestigd is.
Vanochtend stond er een agent aan de deur, die een klacht had gekregen van een mevrouw, die beweerde dat ze met haar buggy in uitwerpselen was gereden van onze honden, uitwerpselen die wij via de poort van de werkplaats naar buiten, de straat op spuiten,... kan je je voorstellen?!
Nog steeds loop ik er niet goed van. Je kan hier in dit dorp veel verwachten, maar dit gaat mij echt te ver.
Uiteraard is hier niks van aan, en vind ik echt goor om iemand zoiets te verwijten. Het idee alleen al is walgelijk.
Er is hier erg veel jaloezie en afgunst, en kwaadsprekerij is dagelijkse kost, maar om mensen hiervan te beschuldigen, dat kan ik niet verteren. Komt erbovenop dat dit viraal het dorp zal rond gaan.
Kan ik hier tegen optreden? Ik had het de agent kunnen vragen, maar ik was zo onder de indruk, dat ik er op dat moment niet aan gedacht heb.
Is hier een mogelijkheid zelf een klacht neer te leggen tegen deze mevrouw?
Alvast dank.