Ik heb een zeer slechte relatie met mijn vader. Ik werk wel nog in zijn firma. Door mijn functie heb ik toegang tot de kantoren.
Afgelopen dinsdag moest ik opgenomen worden in het ziekenhuis voor een hersenoperatie woensdag. Omdat ik hem toch nog een en ander wilde zeggen ben ik dinsdagochtend om 6u eerst nog naar de firma gereden en wilde ik een kaartje met mijn boodschap op zijn kantoor laten. Ik heb daar even gezeten en heb dan het kaartje alsnog maar meegenomen terug maar huis. Daarna ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Op woensdag, 1,5u voor mijn operatie krijg ik een telefoontje van mijn vader dat er een enveloppe met 850€ uit zijn kluis verdwenen is. (Ik heb geen toegang tot zijn kluis). Hij ziet mij via het badgelog binnengaan in zijn kantoor en ook op de camerabeelden ben ik natuurlijk in zijn kantoor te zien. Helaas zijn er geen beelden die de kluis in beeld brengen, dam was mijn probleem simpel opgelost. Gisteren is mijn vader bij mijn partner thuis geweest om te zeggen dat als ik de diefstal niet zou bekennen, hij morgen, maandag, klacht zou gaan indienen bij de politie.
Ik ga geen bekentenis afleggen voor iets wat ik niet gedaan heb om een rompslomp met politie te vermijden. Waar moet ik mij aan verwachten? Bel ik morgenochtend een advocaat? Of wacht ik af? En waar moet ik mij aan verwachten?