wie pakken ze het snelst op ?

koen69
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

wie pakken ze het snelst op ?

#1 , 29 jan 2017 18:49

Wat ik me soms af vraag in de wetten ,is dat nu van slagen en verwondingen of dingen stuk maken maakt niets uit je moet er maar zelf al het moois mee mee denken.
Maar wat ik weet , dat een vrouw heel ver mag gaan veel verder dan mannen ,want hef eens uw hand op tegen een vrouw wedden dat je in de boeien zit. :oops:
Politie zei eens tegen me , meneer we kunnen toch moeilijk uw vrouw opnemen opdat ze met een patatten mes in de hand staat en in de andere hand wil u ketting afsleuren , (een beetje triestig infeite)
Maar ik weet van de politie dat ze sneller mannen oppakken dan vrouwen binnen een gezin waar er spanning is dus wat moet je doen als man zwijgen ,laten begaan en uw handen in uw zakken steken en zeer diep :roll:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 29 jan 2017 18:52

In principe mag dat verschil niet bestaan, maar de werkelijkheid..

Dit is eerder een maatschappelijke discussie dan een juridische, dus misschien is hier een beter forum voor.

asperger

#3 , 29 jan 2017 18:54

Maar ik weet van de politie dat ze sneller mannen oppakken dan vrouwen

Daar zullen ze meer schrik van hebben dan van het oppakken van mannen.
Kwade mannen zijn meestal minder gevaarlijk dan kwade vrouwen!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

koen69
Topic Starter

#4 , 29 jan 2017 19:03

Maar ik weet van de politie dat ze sneller mannen oppakken dan vrouwen

Daar zullen ze meer schrik van hebben dan van het oppakken van mannen.
Kwade mannen zijn meestal minder gevaarlijk dan kwade vrouwen!
daar kan ik me zeker in vinden ,ik zou het niet beter kunnen zeggen :mrgreen:

JPV
Juridisch actief: Ja

#5 , 29 jan 2017 19:51

met alle respect, maar afwezigheid van juridische vraag betekent een slotje op deze topic.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”