Parket eist 6 maanden voor iets waar ik nooit verhoord voor ben

JonasDS
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Parket eist 6 maanden voor iets waar ik nooit verhoord voor ben

#16 , 03 feb 2017 19:29

Ik heb geen idee waar ze het halen die verslaving... De enigste verslaving die ik heb is dak mijne voetbal moet zien!

Ik heb NIET tegen voorwaarden weed gerookt. Ik heb meegerookt. Als iemand op bezoek was die niet rookte zat daar ook gewoon en die werd niet door mij buiten gezet hoor omdat hij me niets kon geven ..

Te belachelijk dit allemaal. Snappen jullie het eigenlijk wel? De aanklacht is zever, waar ze het halen, is om mezelf een kriek te lachen. feiten zwaar verdraaid en zwaarder dan het lijkt. Er werd gewoon rustig, beschaafd gezeten en gepraat en gegamed en gerookt.

Zonde dat er criminele praktijken plaatsvonden!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JonasDS
Topic Starter

#17 , 03 feb 2017 19:47

Zonder ipv zonde dus in de laatste regel.

LeenW

#18 , 03 feb 2017 21:49

Drugsbezit en -gebruik staat nog steeds in de strafwet, er zijn dus wel misdrijven gepleegd, ook al zegt uw moreel kompas van niet. Als we het daar niet eens over kunnen geraken, dan heeft verder discussiëren weinig zin..

Reclame

JonasDS
Topic Starter

#19 , 04 feb 2017 11:54

Ja maar kan u antwoorden op de vraag wat de politie juist gedaan heeft om mij te zoeken en wat ze zouden moeten doen?

Op de misdrijven, als die dus daadwerkelijk gepleegd zijn. Oke maar 6 maand effectief en mij nooit gezien of gehoord te hebben door het feit wat ik u hier vraag in de bovenste alinea!..

Eerste aanraking met drugsfeiten ooit en zelfs nu niet meer roken sinds ik verhuisd ben. ..

Ik vraag geen oordelen Leen, begrip en raad

LeenW

#20 , 04 feb 2017 12:07

Maar enfin, u zelf zelf dat u gebruikt hebt en andere hebt laten gebruiken en dan gaat u nu in twijfel trekken of er wel daadwerkelijk misdrijven gepleegd zijn?

asperger

#21 , 04 feb 2017 14:41

Het parket eist 6 maanden zonder dat ik me ooit heb kunnen verdedigen of een verhoor heb ondergaan. Ik ga nu wel een advocaat onder de arm nemen in België.
U bent toch nog niet veroordeeld.
Wel: verdedig u, daar hebt u nu de kans voor.

Maar voortgaand op al uw bekentenissen hier online gaat het een eenvoudige klus zijn voor het Parket om (bijkomende) bewijzen aan te voeren en
hun strafvordering hard te maken.
U hebt uw put nog groter gemaakt dan hij al was!
U bent dus al virtueel veroordeeld....

Indien u nog een volledig propere lei hebt zal dat een veroordeling met uitstel van gevangenisstraf en een boete worden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

JonasDS
Topic Starter

#22 , 04 feb 2017 15:35

Sorry ik zeg hier totaal iets anders dan wat de aanklacht is. De aanklacht loopt niet gelijk met de waarheid.

Franciscus

#23 , 05 feb 2017 21:37

Als u niet ter zitting bent dan zal de 'waarheid' de elementen die het OM naar voor brengt iets zwaarder wegen dan duw afwezigheid.
Vermoedelijk zullen de andere aanwezigen hun verklaring wel hebben afgelegd en verteld dat u in ruil voor een joint bereid was hen binnen de mogelijkheid te geven.
Feit dat u in het buitenland verblijft doet er niet toe. Als de dagvaarding wettig is doorgestuurd dan hebt u niet veel kans.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”