laptop in beslag genomen( hoe terug krijgen)

fifa2010
Topic Starter

laptop in beslag genomen( hoe terug krijgen)

#1 , 28 feb 2010 14:10

Een 6 maand geleden is mijn computer in beslag genomen door de politie,
de broer van mijn man heeft hierop (zover we weten) met een gestolen kredietkaart online een vliegtuig ticket gekocht voor hem en mijn man,
mijn man heeft hem daarvoor betaald niet wetende dat hij het ticket op die manier gekocht heeft.
de verbinding staat op mijn naam en omdat de broer van mijn man geen belg is en ook niet meer in belgie is kunnen we dit ook niet bewijzen.

nu staan er op die laptop foto's van onze kinderen die ik terug wil die zijn héél belangrijk voor mij.

kan ik die laptop of eventueel aleeen de foto's terug vragen?

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor

#2 , 02 mar 2010 12:17

“Art.28sexies.§ 1. Onverminderd de bepalingen in de bijzondere wetten kan eenieder die geschaad wordt door een opsporingshandeling met betrekking tot zijn goederen, aan de procureur des Konings de opheffing ervan vragen.§ 2. Het verzoekschrift wordt met redenen omkleed en houdt keuze van woonplaats in België in, indien de verzoeker er zijn woonplaats niet heeft. Het wordt toegezonden aan of neergelegd op het secretariaat van het parket en wordt ingeschreven in een daartoe bestemd register...”(Wetboek van Strafvordering 17 november 1808).
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”