hallo iedereen.
ten eerste toch een bedankje aan de administrators en moderators voor zo'n goed forum.
Ik heb iets meegemaakt dat een lang verhaal is, maar ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden:
enkele jaren geleden heb ik ooit (zeer stom dus) iets ondertekend toen ik niet echt bij bewustzijn was, en later heeft de persoon die me dit liet ondertekenen mijn computer gestolen.
ik weet van andere mensen dat die persoon (x laten we hem noemen) al heel veel mensen in de zak heeft gezet, en gefraudeerd heeft met bedrijven voor pakken €.
ik weet dat hij een jongen die ook amper 18 was in de zak heeft gezet door met name goederen te bestellen op zijn identiteit.
hij heeft ook mensen bang gemaakt om bedrijven over te nemen met schulden en dergelijke, nu ja een echte zak.
hij belooft me steeds mijn computer maar ik zie hem nooit, ik weet gwn dat hij mij in de zak heeft gezet maar ik kan niets doen.
de politie gaat nu al meer dan 10 jaar eten iedere week in meneer X zijn restaurant.
hij heeft ook een winkel en een filiaal in een andere stad waar het uit de hand is gelopen:
toen ik nog met hem overeenkwam heb ik in zn filiaal enkele computers in elkaar gestoken, daar heb ik een jongen leren kennen die me geholpen heeft.
de bazen van het filiaal zag ik direct dat het ook geen nette mensen waren (wapens op hun bureau enz ...)
paar maanden later verneem ik dat die jongen met wie ik de pc's in mekaar heb gestoken vermist is.
ooit komen die mensen van het filiaal een hele vrachtwagen vol kaas leveren (waarde: ongeveer 15 000€)
de kaas komt uit cicilie
X verteld me dat ik een man die komt leveren niet moet uitlachen omdat hy de helft van cicilie zou bezitten (mafia).
hij zegt me dat hij 3 bollen kaas gevraagd had maar ze hem nu afpersen en verplichten om voor 15 000 euro te verkopen.
ik trek het mij niet aan het is zijn probleem.
hij heeft de kaas nooit betaald en lekker stoer gedaan.
nu 1 jaar ongeveer erna, komt een persoon bij X vragen of hij geen werk heeft voor hem en of hij hem niet kan logeren (de man leeft dus op straat)
X besluit hem te helpen en vraagt me of hij bij me mag logeren.
ik aanvaard het aanbod.
na een 2tal weken begin ik vreemde dingen op te merken, de man is dus echt bang als hij politiewagens ziet, en hij komt zeer zelden buiten.
ik merk op dat hij probeert in te breken in de winkel van X.
X gelooft me niet (tjah ben slechts 20 jaar)
na een tijdje zie ik een robotfoto op tv, shit ik herken de man, het is de persoon die dus op straat leeft die ik logeer.
(eerste misdreif dus, heb iemand gelogeerd die internationaal gezocht wordt, kan me dikke straf opleveren)
ik ga by X en vertel hem dat ik een robotfoto gezien heb, en X gelooft me niet.
ik zeg dat de man niet meer bij me mag logeren.
de man had me gevraagd om valse papieren en nummerplaten te maken voor auto's maar ik heb het aanbod afgewerpt, hij heeft me gezegd dat het niet erg was dat mn gebuur het zou doen.
ik heb naar de politie gebeld voor de robotfoto maar toen ik gebeld heb hoorde ik op de achtergrond roepen "WIE ZIJDE GIJ THUIS ?, ja ma wie zijde gij thuis?"
net of er gechanteerd werd.
nu al een paar maanden lang was er hevige controle in ons stad voor een goed georganiseerde dievenbende.
de man die bij me logeerde vertelde me over ETA hij wist er ontzettend veel van, ook over sacra corona unita en cosa nostra.
toen de politie me niet geloofd heeft ben ik erna naar huis gegaan.
2 politie agenten zijn met een undercoverwagen bij mijn gebuur gekomen, en in mn appartement hoor je alles door de muren.
ik heb duidelijk gehoord dat het over valse autonummerplaten enzo ging en over mn zus.
de agenten hadden mn telefoonnummer gevraagd.
toen de politie bij mn gebuur was, wou ik als goeie buurman kijken wat er gaande was en keek door zn raam via mn balkon.
ik kwam oog in oog te staan met een agent en ben weg gelopen.
ik heb gebeld naar mn zus om te vertellen wat er gebeurde en ze vroeg me waar ik was, ik heb haar een plaats doorgegeven niet ver van waar ik was.
nog geen 15 minuten erna waren er agenten op die plaats mij aan het zoeken.
ik ben dan naar frankrijk gevlucht bij familie want ik was bang (heb mn werk opgegeven zeer jammer dus)
ik ben achtervolgd gwst in het station en bedreigd (ik vertel het kort)
in frankrijk aangekomen ben ik beginnen denken, en de man die ik gelogeerd heb is eignlk dezelfde man die de kaas was komen leveren maar ik had hem niet direct herkend want de eerste keer had hij een skinhead en nu haar.
toen ik in het station bedreigd ben gwst ben ik de jongen tegengekomen met wie ik de computers geassembleerd heb.
ik heb op internet gekeken en zie dat hij al meer dan 1 jaar vermist is.
das vreemd want X was ervan op de hoogte.
nu de dag dat ik dus naar FR gevlucht ben en bedreigd gwst en achtervolgd (geen waanzin aub mensen blyf even serieus)
is diezelfde dag dat ik in parijs was door ETA op agenten geschoten, 1 man is opgepakt (blijkt nu een russische undercover agent)
die man heeft me achtervolgd (ik kan goed gezichten herkennen)
ik leg het kort uit want er zijn ook mensen die uit de gevangenis ontsnapt zijn die ermee gemoeid zijn en al ma tga te lang verhaal zijn.
nu mijn ouders geloven me niet, ben naar rijkswacht in frankrijk gwst en kwn waarom ma ik vertrouw hem echt niet en hij gelooft me blijkbaar niet.
ik heb een heel mooi dossier gemaakt en naar INTERPOL GEZONDEN.
nu het vreemdste van al is dat de man die ik gelogeerd heb FRANCESCO DI BOILLE is.
hoe ik dit weet: omdat hij me erover vertelde en ik foto heb gevonden op internet die ik jammer genoeg niet opgeslaan heb en nu vind ik die foto niet meer, ma ik ben 100% zeker dat het hem is (de wereld is klein)
nu zou ik graag eens willen dat er mij mensen au serieus nemen, want interpol die doen niets, politie ook niet, en ik ben doodsbang, heb mn lief gedumpt omdat ik bedreigd ben gwst en ik ben echt doodsbang en kzou graag een nieuwe identiteit willen.
eignlk heb ik een goede advocaat nodig maarja, welke advocaat zal durven me helpen als ETA en mafia ermee gemoeid zijn ?
nu ik heb nooit in vrijmetselaarij en al geloofd het boeide me niet maar de man die ik gelogeerd heb is vrijmetselaar.
hoe ik dit alles weet: omdat hij het me verteld heeft, en nog dingen ma kleg het int kort uit, dus als je me niet geloofd negeer gwn mn bericht maar begin niet te schelden.
WAT MOET IK NU DOEN ?
interpol heeft me gevraagd tot bij hen te komen, maar heb geen rijbewijs en zit hier in de franse bergen en kan onmogelijk reizen, en mn oudjes steunen me niet want ze geloven me niet.
ik gebruik geen drugs, heb geen psychische problemen, halucinaties of dergelijke, nog nooit gehad.
ik zit hier nu in de miserie en kan dus niet meer van mn leven genieten door dit alles.
wat moet ik doen ?
ik ben belg en mn oudjes hebben franse nationaliteit, kan ik franse prodeo krijgen ?
deze zaak moet dringend opgelost worden, want ik leid er enorm onder, maar ik weet niet hoe eraan beginnen, en mn oudjes steunen me niet.
wat raden julie me aan om te doen???
alvast bedankt.