niet betalen, betekend niet noodzakelijk dat je verzekering is opgezegd ! Lees je voorwaarden maar eens goed na, want waarschijnlijk moet je een aagetekend schrijven doen.Ik heb mijn verzekering nog niet stopgezet maar het einde van de maand vervalt deze en ik zal ze niet opnieuw betalen.
Voilà. Blijkbaar weet je reeds alles (beter).ik ga in eerste instantie een brief naar de procureur schrijven en vragen hoe het onderzoek vordert.
Als er dan nog geen reactie wat ik betwijfel dan kan ik nog steeds klacht bij onderzoeksrechter neerleggen.
En als het erop aan komt te bewijzen dat ze mijn camionnet gestolen heeft dan zijn er nog andere zaken die de politie kan gaan onderzoeken.
Als zij het uiteindelijk niet inslagen dan zal ik hun werk gaan doen maar dat willen ze niet dus ze zullen wel niet anders kunnen.
En als laatste als het potsierlijk word dan kunnen we nog naar de media stappen over het falen van politie en justitie.
Ik rijd niet met mijn camionnet dus ik kan er ook niet verantwoordelijk voor zijn ook gezien de reeds neergelegde klacht.
En uiteindelijk zal een rechter daar desnoods over oordelen maar ik denk dat Bianca nergens zal staan.
Misbruik van vertrouwen word even zwaar bestraft dan diefstal. Komt op hetzelfde neer.
DIT IS NONSENS, een voertuig dat geseint staat kan niet gekeurd worden, dit voertuig is onverkoopbaar in de EU en zelfs er buiten.Stel in het slechtste geval:
Ze heeft uw camionette, waarschijnlijk met inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest en Keuringsbewijs?
Ze rijdt naar de keuring voor keuring voor verkoop.
Ze had alle papieren, dus dat is perfect mogelijk.
Dan staat ondertussen uw camionette op hare naam en is het uw woord tegen het hare dat gij ze verkocht of gegeven hebt.
Volgende is al gebeurd: iemand auto uitgeleend aan schoonbroer omdat hij zelf geen trekhaak had, die heeft die laten keuren voor verkoop, en op zijne naam, een auto van 1.5j en niks meer aan te doen.
Dan zou ge ze eigenlijk al moeten terugpakken en direct laten keuren voor verkoop, terug op uwe naam. Maar dan kan gij weer voor dief aangezien worden (weliswaar van uw eigen camionette)