wildplassen, geen pv opgesteld

tianneke

Re: wildplassen, geen pv opgesteld

#16 , 13 jan 2012 13:19

Tom,

dat is niet actueel meer hoor...het was jaren geleden en een vrij bekend persoon.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tianneke

#17 , 13 jan 2012 13:22

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=D53KRIHP" onclick="window.open(this.href);return false;

De wildplasser moet in therapie of moet gemeenschapswerk doen...

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 13 jan 2012 13:45

"Ayton De Paepe"? Vrij bekend persoon? En die heeft een boek geschreven? Nooit van gehoord...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

tianneke

#19 , 13 jan 2012 14:18

Bekend in mijn tienerjaren ff geleden alweer ...

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#20 , 13 jan 2012 15:03

Even gegoogled op "Ayton De Paepe", maar ik kom enkel het "wildplasincident" tegen ;-). Ook leuk voor Ayton dat iemand die iets meer over hem wil weten, enkel te weten komt dat hij ooit "gewildplast" (wild geplast?) heeft ;-)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Fore

#21 , 13 jan 2012 15:38

Even gegoogled op "Ayton De Paepe", maar ik kom enkel het "wildplasincident" tegen ;-). Ook leuk voor Ayton dat iemand die iets meer over hem wil weten, enkel te weten komt dat hij ooit "gewildplast" (wild geplast?) heeft ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=zazTP79lTfI" onclick="window.open(this.href);return false;
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

ganapathi tantra

#22 , 14 jan 2012 09:05

Om niet te vergeten nog afzonderlijk PV voor eventuele beschadigingen van kunstwerken
U gaat er dus automatisch van uit dat de topic starter weer eens tegen de kathedraal van Antwerpen aan het plassen was? ;)
tuut tuut tuut bijna alle werken van openbare aard staan bekend onder de naam kunstwerken. Dit is dus ook van toepassing op bijvoorbeeld
ronde punten, bruggen, tunnels enz allerhande.
Trouwens: de katherdraal staat niet ingevuld als kunstwerk maar wel als historisch monument.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”