Invordering van bijzondere verbeurdverklaring???

boos
Topic Starter

Re: Invordering van bijzondere verbeurdverklaring???

#16 , 12 feb 2014 15:26

Denk dat ge eerst de deurwaarder over de vloer gaat krijgen voor ge de gevangenis zult invliegen, nuja nadat hij is langs geweest zal het gemakkelijker zijn om onvermogend verklaart te worden want dan zulde nog minder hebben dan da ge nu hebt...
Wat bedoel je er precies mee :(
Ja ik kan nergens lenen bij de bank, want daar vragen ze inkomsten en dat heb ik helaas gewoon weg niet
bij mijn familie kan ik het ook niet lenen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
69_Shorty_69

#17 , 13 feb 2014 11:03

Als je niet gaat kunnen betalen zal de dienst domeinen en penale boeten een deurwaarder aanstellen om het te betalen bedrag te vorderen bij u... kan dit niet betaalt worden kan hij alles opschrijven wat wettelijk is toegelaten om dan openbaar te verkopen...

Dit brengt uiteraard nog eens extra kosten mee uiteraard...

Denk niet dat je snel schrik moet hebben om terug de gevangenis in te vliegen... maar financieel gaat ge minder overhouden dat je nu hebt...
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

boos
Topic Starter

#18 , 13 feb 2014 14:56

Als je niet gaat kunnen betalen zal de dienst domeinen en penale boeten een deurwaarder aanstellen om het te betalen bedrag te vorderen bij u... kan dit niet betaalt worden kan hij alles opschrijven wat wettelijk is toegelaten om dan openbaar te verkopen...

Dit brengt uiteraard nog eens extra kosten mee uiteraard...

Denk niet dat je snel schrik moet hebben om terug de gevangenis in te vliegen... maar financieel gaat ge minder overhouden dat je nu hebt...
Vorderen? er valt niets te vorderen want heb hier 2 stoelen, een tafel en een koelkast.

Reclame

69_Shorty_69

#19 , 14 feb 2014 10:00

al woont ge in een kartonnen doos op u adres, toch zal hij langskomen...
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

boos
Topic Starter

#20 , 14 feb 2014 12:54

HIj mag van mij best langskomen maar er valt helaas niets te halen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#21 , 14 feb 2014 17:39

Met uw ADVOCAAT praten hoe en wat het allemaal is en wat er juist nog moet betaald worden en waarom.
Dan een apspraak trachten te maken ( via advocaat) met de strafuitvoering/ penale boeten. Dit alleen al om d deurwaarderskosten te vermijden in de toekomst.

boos
Topic Starter

#22 , 24 feb 2014 19:17

Met advocaat contact weer opgenomen en hij zei dat hij aan de penale boeten zal zeggen : Dat ik onvermogend ben
Hij zei: Mijn partner kan hier niet aansprakelijk gesteld voor worden,

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”