Ik snap helemaal niet vanwaar men het nog steeds haalt dat ik zou ingereden zijn op deze 2 dames, of deze met de auto heb proberen aan de kant te duwen, of een poging hiertoe heb gewaagd. Zo is het dus helemaal niet gegaan. Ik herhaal nogmaals, rechtstreeks uit mijn verklaring:
Ik stond te wachten totdat ze aan de kant zouden gaan. De ene dame trok de ander dame aan de kant zodat ik kon parkeren.
Ik heb dan geprobeerd om zachtjes langs haar door te rijden. Ik heb haar zeker niet aangereden.
Ik heb gewacht tot de parkeerplaats vrij gemaakt werd, of zo goed als tenminste (de dames stonden aan de zijkant van de parkeerplaats, maar er was op dat moment alleszins genoeg ruimte om te parkeren). Op het moment dat ik mijn maneuver verder zette, stonden beide dames aan de zijkant van de parkeerplaats - zodat ik langs hun door kon rijden & de wagen finaal kon parkeren.
Echt wel vervelend dat deze verkeerde assumptie hardnekkig blijft bovendrijven... Er wordt volledig afgeweken.
@Franciscus
Ik heb nochtans wel geantwoord, zie onderaan pagina 1 van deze topic.
Dat ik eventueel, om conflict te vermijden, had moeten achteruit rijden & een andere parkeerplaats uitzoeken - OK (alhoewel ik van zelfde mening ben als Ice, maar swat). Maar dat deze dame uiteindelijk op mijn auto stampt/klopt & ik in fout zou zijn omdat ik haar hiervoor wegduw, dat vind ik persoonlijk niet (misschien is dat volgens de wet wel fout, maar moreel vind ik gewoon van niet - men moet van andermans spullen afblijven).