Verhuurder heeft geholpen met ex om meubels te stelen

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Verhuurder heeft geholpen met ex om meubels te stelen

#16 , 04 nov 2016 08:57

Dat ze binnen mogen komen wil nog niet zeggen dat de aanwezige personen ze overal moeten binnenlaten of dienen de personen evenmin hun naam te zeggen en kan politie evenmin zomaar de goederen met beslag leggen.
Dit beweer ik ook nergens, Franciscus. Ik zeg enkel dat, indien de ouders de politie binnen laat, en de meubels zouden daar in het zicht staan, de politie baat heeft bij foto's van de gestolen meubels. Een goede agent zal in zo'n geval de ouders er wel op wijzen dat het verstandiger is die meubels terug te bezorgen en hen wijzen op de mogelijke gevolgen als ze die meubels houden. Op die manier zou het allemaal wel eens in der minne kunnen geregeld worden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”