Maar direct in aanval gaan van u vertelt niet de waarheid tja, dan moet jij ook niet reageren en maar verder scrollen imo.
Nogmaals, dit is geen "aanval", dit zijn bedenkingen / vragen die bij de betrokken diensten OOK zullen opkomen. Stel dat deze diensten uiteindelijk dit soort vragen gaan stellen, dan raad ik aan dat je alvast even nadenkt op welke manier je hier gaat op antwoorden. Als je op dat moment reageert in het genre "zeg je nu dat ik lieg?", vrees ik dat je geen beste beurt gaat maken. Aan ieder verhaal zijn twee kanten en we horen er hier maar één. Het zou interessant zijn de kant van het verhaal van de agente ook te horen. Dit is hier niet mogelijk, maar wees maar zeker dat de diensten die dit gaan onderzoeken, die andere kant van het verhaal ook zullen horen. Vergeet ook niet dat wat een agent zegt, in principe als bewezen geacht wordt, tenzij het tegendeel kan aangetoond worden.
Vandaar het belang van de getuigen die u beweert te hebben: heb je hier al concreet iets mee gedaan om die getuigenissen "bruikbaar" te maken?
Neen dan antwoord ik gewoon wat ik altijd al verteld heb. Ik kon de agente niet raken waarom :
- Deze stond uiterst links van de rotonde achter de ambulance
- Ik reed uiterst rechts om de ambulance te kunnen passeren, dus dat is ONMOGELIJK om haar op enige manier te raken of dergelijke.
Het zou heel stom zijn om uiterst links te rijden om dan helemaal uit te wijken naar rechts om de ambulance te kunnen voorbijrijden. Is vrij logisch lijkt mij.
Wanneer wij dan zeggen van dat is onmogelijk dat wij u zouden geraakt hebben, dan probeert deze haar gelijk te halen door te zeggen dat ik bijna tegen de ambulance rijd...
Maar oké, ik ga hier niet in herhaling vallen en mijn verhaal blijven neerpennen. Zoals reeds door u aangehaald, zij gaat ook haar eigen verhaal hebben.
Neen heb nog niets ondernomen richting de getuigen. Deze zijn wel vermeld in onze verhaal die naar interne toezicht is gebracht. Binnen een uur heb ik een afspraak met een advocaat, ik ga hem dan ook de vraag stellen wat ik met de getuigen kan doen.