@giserke: u overdrijft, meer nog, u drijft over.
TS heeft gewoon laten verstaan dat hij op die parkeerplaats (voor auto's) wou gaan staan door er zachtjes voor te gaan staan, te wachten tot de dames besloten ergens anders verder te kletsen, en dan de plaats in te nemen. Een parkeerplaats dient om er auto's te parkeren en niet om kletspraatjes te houden.
Dit is mezelf - in andere omstandigheden - al dikwijls overkomen: de auto komt aangereden en blijft rustig staan, aanduidend dat ik in de weg sta, waarna is gewoon uit de weg ga. Iets wat de dames ook deden. Als dit verkeersagressie is dan weet ik het niet meer.
Natuurlijk kan iemand die er met volle vaart komt aangereden, plots alles dichtgooit onmiddellijk begint te claxoneren etc... ook zeggen dat hij gewoon die parkeerplaats wou oprijden, en dit zou veel agressiever overkomen, maar dit is hier niet gebeurt.
De dame B die dan haar agressie (omwille van de overval) wou kwijtspelen door op TS zijn auto te beginnen bonken is hier totaal in de fout. Bij mijn weten mag men geen schade berokkenen aan anderen hun eigendom. Dit is wat ze deed.
Dat TS haar dan een duw geeft om haar te laten stoppen met schoppen, lijkt me begrijpelijk. Hij is helemaal niet verplicht om zijn eigendom eventjes in blutsen te laten slaan.
Als men hier eens een klein beetje rustiger tegen de zaken had aangekeken was het probleem al lang opgelost geweest (net zoals het uiteindelijk irl is opgelost: dame B die over haar toeren was heeft dit toegegeven (en neen, het is niet netjes uw frustratie over een overval uit te werken op de eerste de beste die er komt aangereden), en TS kan met een gerust hart verder.
Much ado about nothing.