Oplichting, namaak! wat nu

boos
Topic Starter

Re: Oplichting, namaak! wat nu

#61 , 31 mei 2013 23:08

Ik denk dat BOOS eens moet leren lezen wat er staat. Ander zitten we hier binnenkort aan blz 10
Is dat jou probleem? Dit is mijn topic en als je niet iets zinnigs hebt te zeggen dan kun je beter niet reageren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#62 , 01 jun 2013 14:12

Zoals reeds uitgelegd DAT kan ik niet zeggen.
Hangt van zoveel zaken af..
Zijn de slachtoffers al vergoed?
hebt u zich in regel gesteld met de sociale wetten ... als zelfstandige wegens het stellen van daten van koophandel.
Is de Btw en de belastingen al betaald?
Hebt u voorgaanden?
enz
enz.
Ik heb wel zaken geweten (maar zeldzaam) dat Om een straf vroeg maar de rechter een zwaardere uitsprak.
Mogelijk is ook dat u straf x krijgt maar waarvan (buiten het gedeelte dat u al hebt vastgezeten) een gedeelte voorwaardelijk is.

boos
Topic Starter

#63 , 16 jul 2013 10:34

uitspraak

veroordeeld namelijk 24 maanden waarvan 10 maanden effectief en 14 maanden met uitstel voor

een termijn van 5 jaar.
Een straf van 10 maanden effectief wordt in principe uitgevoerd via elektronisch toezicht.
ik zal 1/3 de van deze straf moeten ondergaan via elektronisch toezicht, onder aftrok van hetgeen dat ik reeds in de gevangenis heb doorgebracht.

Wat houdt dit nu in?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#64 , 16 jul 2013 12:57

En hoeveel tijd was het voorarrest?
Vb één maand...dan 10, -1 = 9 en daarvan 1/3 dus 3 maanden.

EN nu niet s maar dan ook niets strafbaar meer doen.
8_)

boos
Topic Starter

#65 , 19 jul 2013 00:44

ik heb al 6 weken gezeten in voorarrest en daarna onder voorwaarden vrij , maar ik zou de rest moeten zitten met enkelbandje zei me advocaat, hoe werkt dat?

djorkaef

#66 , 09 aug 2013 11:09

Wel opmerkelijk, dus als ik 20 valse iphones verkoop, voor 10000 euro, en ik heb dat geld gewoon thuis in de schuif liggen.
Vervolgens wordt mij gevraagd de slachtoffers hun geld terug te betalen, maar ze nemen bij de huiszoeking wel die 10000 euro mee en ik krijg die niet terug. De slachtoffers kunnen vervolgens fluiten naar hun geld (op korte termijn).
Dus feitelijk kan je beter al hun geld meteen opconsumeren zodat het weg is? Of op bankrekening zetten?

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”