De grootvader van mijn kind heeft bezoekrecht en al herhaaldelijk is mijn kind door hem zowel psychisch als fysiek mishandeld .
Mijn kind (12 jaar) heeft hier al verklaring over afgelegd aan huisarts , gerechtspsychiater en vertrouwensarts.
Dit staat allemaal op papier.
Laatste keer werd een vaststelling van de verwondingen gedaan door urgentie-arts en liet ik pv opmaken.
Deze vaststelling werd bij pv gevoegd en kind werd audiovisueel verhoord waarbij alles verteld werd wat er gebeurd was.
Conclusie procureur :seponering bij gebrek aan bewijs????
Dit heb ik nu pas via mijn advocaat vernomen , seponering was reeds dit voorjaar.
Kan ik nog iets doen om seponering ongedaan te maken?
Ondertussen heb ik al die tijd (ong . 6 maanden ) mijn kind niet meer meegegeven om het te beschermen tegen die mishandeling en diende hij steeds klacht in.
Gevolg? Ik moet kortelings verschijnen voor de strafrechter wegens niet afgifte van mijn kind en de grootvader eist ook nog morele schadevergoeding????
Ik begrijp dit rechtsysteem eerlijk gezegd niet goed.
Mijn advocaat vertelde me dat ik zelfs celstraf riskeer en nu geef ik mijn kind sinds enkele keren weer mee maar nu zegt hij tegen het kind "ze geloven je toch niet" en doet rustig verder.
Hoe moet ik in hemelsnaam voor het gerecht dan voldoende bewijzen hebben?
Wat verstaan zij onder voldoende bewijzen ?
Bij voorbaat van harte dank voor uw hulp.