ik heb onlangs bericht gekregen vd politie inspecteur dat een zaak is opgeschort waarin ik werd aangeklaagd wegens weerspannigheid. Dit was geheel onterecht trouwens, want ik was het slachtoffer, maar aangezien ik geen getuigen noch bewijzen had, heb ik een brief nr de procureur geschreven met heel mijn verhaal om te vragen om de zaak te laten seponeren.
Ik ben voor deze mededeling dat de zaak werd opgeschort, dus verhoord geweest geheel onverwachts bij mij thuis. Ik heb dat blad vh verhoor dan maar ondertekend zonder de brief echt te lezen omdat de agent zei : 'dit is gewoon om te laten weten dat je kennis hebt genomen van het feit dat je weet dat de zaak werd opgeschort'
Er stond wel bij: dat ik dit als een waarschuwing dien te beschouwen' ...
aangezien ik in feite het slachtoffer was, zou die 'waarschuwing' erbij gezet zijn van die agent of zou dat vh parket zijn uitgegaan of is dat iets standaards dat ze er altijd bijzetten?
Het 2de wat ik wilde vragen is, wanneer deze klacht, ondanks opgeschort uit mijn computerbestand(strafblad?) gaat? Moet ik daarvoor de privacy commissie contacteren, zoja hoe moet ik dat aanpakken?