Het is nu 1 maand geleden, ik heb al aangifte gedaan en de politie heeft mn telefoon ook uitgelezen, alleen kan het 1 jaar duren voor ze met de zaak gaan beginnen. Ik heb de orde van advocaten ook ingelicht maar die willen bewijs. Normaal geen probleem maar ivm politie onderzoek mag ik nog geen bewijs uit handen geven.Vervolgens is hij nog lekker aant werk om nieuwe slachtoffers te maken.Advies om langs de dienst slachtofferhulp van uw lokale politiezone te gaan.
Uw verklaring zal daarna in PV worden verwerkt door iemand van de politie.. u mag een vertrouwenspersoon meenemen ( daarom is iemand van slazo die is op de hoogte van de procedures).
Officier wacht zal daarna contact opnemen met parket.
Niet vergeten de voice recorder zo mee te nemen.
De andere procedures zal men daar wel uitleggen ... is het al lang geleden??
Welke procedure .... er is geen veroordeling ( nog niet) ... het onderzoek is bezig.
Met welke gegevens zou de orde gaan werken dit is een strafonderzoek dus geheim.
Los van dat via SLAZO eens navraag doen hoe best contact opnemen met de stafhouder...zodat er al zeker een melding zou zijn.
Contacteer het "parket" rechtstreeks via een gerechtsgebouw. De essentie zal blijven: bewijzen.Welke procedure .... er is geen veroordeling ( nog niet) ... het onderzoek is bezig.
Met welke gegevens zou de orde gaan werken dit is een strafonderzoek dus geheim.
Los van dat via SLAZO eens navraag doen hoe best contact opnemen met de stafhouder...zodat er al zeker een melding zou zijn.
De zaak wordt over een jaar pas geopend door de politie, omdat het geen prioriteit heeft.
De orde van odvocaten zegt dat ik moet bewijzen. Maar voor het politieonderzoek mag dat nog niet.
Gevolg> de zaak wordt bij de orde van advocaten gesloten en over een jaar weer heropent....
Gevolg> deze advocaat kan vervolgens nog een jaar doorgaan met deze praktijken...
Wat moet ik nou doen..........