Hallo allemaal!
Vrijdag 29 april heb ik naar een fuif in Bissegem gegaan. Rond 3.30h lopen 2 vrienden van me en ik richting auto om parfum te halen. Opeens komen 2 jongens op ons af en springen in mijn rug. Ik gebruik mijn ellebogen om hem af te schudden en sprinten weg, op dat moment krijgt mijn vriend een rake slag in het gezicht en valt. Hij staat terug op en loopt verder richting R8 Wevelgem. Toen was ik de diensten aan het bellen, maar terwijl ik de diensten aan het bellen was hebben ze mij ingehaald en mij neergehaald. Toen ik op de grond lag kreeg ik rake klappen op mijn rechterzijde van mijn hoofd en een paar schoppen op mijn hoofd en op mijn buik. Gelukkig kon ik terug recht staan en verder sprinten richting mijn vrienden , toen ik aan het lopen was kwamen de diensten ter plekke. Ik stapte in en verder zag ik dat de 2 daders opgenomen waren. Hij moest gehandboeit worden want verzette zich enorm tegen de politie. Later werd ik opgenomen in het ziekenhuis met gekneusde spieren. NU is mijn vraag, ik heb een klacht ingediend nu en zal het hier niet bij laten.
Kan ik een schadevergoeding vragen, morgen ga ik bellen naar een advocaat maar zou nu al een beetje vooraf willen weten.
Dank